Tag Resultaten

La Place start campagne met kok en tv-presentator Nick Toet

06-06-2024 | 15:31:58
Nick Toet reist met de Good Truck, gevuld met verse kruiden en groenten, door Nederland om mensen te laten proeven van het La Place-menu.

Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne

06-06-2024 | 14:51:01
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten

VENGEAN creates handcrafted branding for BITE of Amsterdam: Love at first bite

06-06-2024 | 14:19:11
Creative branding agency VENGEAN is responsible for Bite's branding from Brand Strategy to Visual Identity and Communication Concept

[Dutch PR Awards 2024] 2twintig PR: Stedin - De Zonnerette

06-06-2024 | 12:03:00
2twintig PR is een full-service PR-bureau voor opdrachtgevers als Stedin, Koninklijke Verkade, Jacobs Douwe Egberts en Hoppenbrouwers

[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom

06-06-2024 | 10:42:00
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.

[RAW Countdown to Cannes] Susie Boogaerdt ’t Hooft, Accenture Song

05-06-2024 | 21:42:00
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

[Merken100 2024] Meerte Vegter: Dille & Kamille besteedt veel aandacht en middelen aan het creëren van een positieve impact

04-06-2024 | 14:56:00
Dille & Kamille is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Meerte Vegter, Marketing & Communicatie Manager bij DiIle & Kamille.

[Merken100 2024] Ilona Welte: Mentos YES TO FRESH staat voor fysieke en mentale verfrissing

04-06-2024 | 14:41:00
Mentos is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijs preken met Ilona Welte, onze Senior Brand Manager Mentos.

[Merken100 2024] Marcel Belt: Alle producten van Marcel’s Green Soap ruiken fantastisch

04-06-2024 | 08:54:00
Marcel’s Green Soap is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Marcel Belt, Chief Soap Officer van Marcel’s Green Soap.

[Merken100 2024] Jiri Staats (innocent drinks): Het is belangrijk dat we voortdurend investeren in ons merk

04-06-2024 | 08:41:00
Innocent drinks is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijs preken met Jiri Staats, Marketing Manager Benelux, Italy & Iberia bij innocent drinks.

[Merken100 2024] Joost Geurtsen: Bij New York Pizza begrijpen we dat merkopbouw verder gaat dan traditionele marketing

04-06-2024 | 08:29:00
New York Pizza is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost Geurtsen, Chief Marketing Officer van New York Pizza.

Gezamenlijke actie tegen btw-verhoging media-, sport-, cultuur- en horecasector

03-06-2024 | 23:01:00
De media-, sport-, boeken-, cultuur- en horecasector hebben hun krachten gebundeld in een protest tegen een voorgenomen btw-verhoging van de aankomende regering per 2026 in die sectoren

[Merken100 2024] Ingeborg Ligteringen: Trekpleister is de voordelige buurtdrogist, dichtbij, bereikbaar en met aandacht voor haar klanten

03-06-2024 | 12:40:00
Trekpleister is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing Kruidvat & Trekpleister bij A.S. Watson.

[Merken100 2024] Saskia Baartman: Als relatief jong merk sturen wij met Eurojackpot vooral op merkbekendheid en merkoverweging

03-06-2024 | 11:53:00
Eurojackpot is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijspreken met Saskia Baartman, Business Director Eurojackpot & Lotto bij Nederlandse Loterij.

[Merken100 2024] Olav van Dam: Earned en social media zijn het kloppend hart van de Grolsch campagnes

03-06-2024 | 08:06:00
Grolsch is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Olav van Dam, Marketing Manager bij Grolsch.

[Merken100 2024] Roxanne Pinckers: Mastercard zet zich al jaren in voor duurzaamheid en financiële inclusie

31-05-2024 | 14:29:00
Mastercard is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Roxanne Pinckers, Director of Marketing & Communications bij Mastercard.

[Merken100 2024] Marie-Claire Lintz: Het concept van Nationale Postcode Loterij was al uniek toen wij 35 jaar geleden begonnen

31-05-2024 | 14:13:00
Nationale Postcode Loterij is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Marie-Claire Lintz, Hoofd Marketing van de Nationale Postcode Loterij.

[Merken100 2024] Arthur Gerritsen (Uitgekookt): We koken echt. We zijn oprecht en we komen tot ons recht

31-05-2024 | 13:56:00
Uitgekookt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Arthur Gerritsen, Marketing Manager bij Uitgekookt.

Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) grote winnaars FunX Music Awards

31-05-2024 | 13:44:00
Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) zijn met twee awards de grote winnaars van de FunX Music Awards. Jonna Fraser mocht onder meer de award voor Artist of the Year Male in ontvangst nemen

CMOtalk introduceert CMOtalk/Next voor toekomstige CMO's

31-05-2024 | 11:12:00
Een community die zich richt op de nieuwe generatie CMO’s, met als doel een brug te slaan tussen ervaren bestuurders en veelbelovende marketingleiders

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.