Tag Resultaten
De twintig nieuwe juryleden van de Effie Awards 2024
De jury is dit jaar voor het eerst samengesteld door Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij AS Watson
Vakjury en openings- en slotfilm Film by the Sea 2024 bekend
De 26e editie van het filmfestival Film by the Sea opent op 6 september 2024 met Een Schitterend Gebrek en sluit op 14 september 2024 af met de film Sing Sing
[RAW Countdown to Cannes] Alice Isakson, Boomerang
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
NIMA Marketing Day: SNS Bank, De Koffiejongens en Soof Drinks Marketing Companies of the Year
Tijdens de NIMA Marketing Day 2024 zijn de winnaars bekend gemaakt van de Jaarprijzen voor de Marketing Company of the Year
Anna Maria Vujinovic (ex-Ad Alliance) lanceert Untppd in Cannes
Sessie over de kracht van verhalen, midden in de maatschappij staan en de impact hiervan op business en beeldvorming
The Best of Content Marketing Awards 2023 | ZILVER B2E - Axioma: Ik zoek jou!
Hoe werf je zorgmedewerkers in een krappe arbeidsmarkt? Triade Vitree laat zien dat goed gekozen influencers hét verschil kunnen maken.
[RAW Countdown to Cannes] Vincent Vervoort, Alfred International
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[Merken100 2024] Leonne Vos: Voor het Calvé is het constant monitoren van onze brand power van belang voor duurzame groei
Calvé is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Leonne Vos, Marketing Lead Calvé & Conimex bij Unilever.
KesselsKramer ontwikkelt campagne voor Holland Festival
De campagne voor het festival is het eerste resultaat van de meerjarige samenwerking met KesselsKramer. Voor de fotografie is samengewerkt met fotografenduo Blommers/Schumm
[Merken100 2024] Maarten Post: HORNBACH bouwt al jaren op een opvallende en onderscheidende manier aan een sterk merk
HORNBACH is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Maarten Post, Hoofd Inkoop & Marketing bij HORNBACH.
The Best of Content Marketing Awards 2023 | GOUD Campagnes en ZILVER B2C - Cheil: Frequency voor Samsung
Deze inzending van Cheil won bij de Content Marketing Awards in Beeld en Geluid een GOUDEN award in de categorie Campagnes en zilver in B2C
[RAW Countdown to Cannes] Inti Spijker
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[Merken100 2024] Patrick Kuijsters: ABN AMRO is een bank met een heel rijk en krachtig verleden, maar ook een bank met een relevante toekomst
ABN AMRO is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Patrick Kuijsters, Director Brand, Marketing & Corporate Communications bij ABN AMRO.
Merken100, new Currency for Brands
De wereld in 2024 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld inneemt, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs - hoewel nog heel wat merken hardnekkig in deze propositie blijven ronddobberen
Magnum doet onderzoek naar zelfvertrouwen Gen Z'ers
Kwart Gen-Z'ers kan zich op social media beter uiten dan bij vrienden blijkt uit onderzoek van Magnum
[RAW Countdown to Cannes] Kyle Hassing, OMD
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
RTL AdAlliance organiseert RTL Beach tijdens Cannes
RTL Beach zal de hub zijn voor internationale adverteerders en bureaus om in contact te komen met Europese media en technologie.
[Merken100 2024] Ine Stultjens (Deli Home): Digitaal is verweven in alles wat we doen
Deli Home is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ine Stultjens, Head of Marketing bij Deli Home.
The Best of Content Marketing Awards 2023 | GOUD B2E - LiveWall: #Vriendenteam aan, bijbaan gááán! voor Kruidvat
Deze inzending van LiveWall won bij de Content Marketing Awards in Beeld en Geluid een GOUDEN award in de categorie B2E
[Merken100 2024] Bibianne Roetert: Tony’s Chocolonely is een impactbedrijf dat chocolade maakt
Tony’s Chocolonely is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Bibianne Roetert, Marketing Manager bij Tony’s Chocolonely.
Ocean Outdoor steunt IFAW bij het beschermen van de oceaan
World Ocean Day vindt elk jaar op 8 juni plaats en vraagt aandacht voor het belang van een gezonde oceaan met een grote biodiversiteit