Tag Resultaten
MY.GAMES lanceert uitgeeflabel Knights Peak Interactive
Dit label richt zich op pc- en console-titels. Onder leiding van industrieveteraan Eugenio Vitale, samen met Mario Gerhold en Jan-Eric Lauble
Vredestein en The Invaders laten gamers scoren tegen de sterren van ManU
Vredestein en Manchester United hebben, in samenwerking met The Invaders, de Vredestein Victory Cup gelanceerd.
FL Entertainment wijzigt naam in Banijay Group met Banijay Entertainment, Banijay Live en Banijay Gaming
Het in Amsterdam beursgenoteerde FL Entertainment heeft zijn naam gewijzigd in Banijay Group. Daarmee wil het bedrijf de activiteiten en het merk ook op holdingniveau beter tot zijn recht laten komen
Cheil Benelux en Samsung ontwikkelen gamified workout Basic-Fit
Om sporters te inspireren gezonder in het leven te staan, ontwikkelden Cheil Benelux en Samsung een in-store workout experience voor Basic-Fit
[The List] Ratsibambam
Ratsibambam creëert betaalbare games met verbluffende resultaten voor je omzet.
Zeeman lanceert virtuele brandstore in Roblox tijdens Fashion Week
Zeeman biedt tegengeluid aan dure digitale mode met betaalbare basics in virtuele brandstore
The Invaders en Samsung komen met Game Crafters
YouTube-serie met Twitch-streamer Puxque en YouTuber Egbert
P3 Group ontwikkelt game-experience campagne voor Goliath Games
Goliath Games lanceert najaarscampagne voor millennials en GenZ
GroupM gaat exclusieve strategische samenwerking aan met The Invaders
Op klantniveau werd er in het verleden al door de 2 partijen nauw samengewerkt. Dit gaan ze nu verder uitbreiden.
The Invaders en Sanquin lanceren educatieve Minecraft-wereld Operation Aorta
Spelers vanaf tien jaar worden uitgedaagd om een belangrijke missie in het menselijk lichaam te voltooien, met een unieke skin als beloning.
Philips OneBlade shirtsponsor PSV Esports
Het Philips OneBlade logo prijkt op de achterkant van de spelersshirts
[Interview] Frieda Ulsamer de Waard: The Invaders maakt merken sterk en relevant in de gaming-community
We spreken haar over de rol van gaming binnen marketing en welke rol haar bureau daarin speelt voor merken.
Readification van The Invaders Cross Media Innovatie van het jaar 2023
Hoe krijg je jongeren weer aan het lezen? The Invaders ontwikkelde als antwoord op die vraag de campagne Readification, waarbij gaming wordt ingezet
Age of Wonders 4 Best wint Dutch Game Awards 2023
Age of Wonders 4 van Triumph Studios is verkozen tot Best Game van 2023. De juryprijs werd uitgereikt tijdens een speciale awardshow, onderdeel van de Dutch Media Week in Beeld & Geluid te Hilversum.
Van Gogh Museum laat kinderen via Pokémon kennismaken met kunst
Stap in de wereld van Vincent van Gogh en Pokémon door middel van verrassende activiteiten, in het museum en online.
[Interview] Herman Dummer over de Dutch Media Week 2023
Herman Dummer is initiator en programmamanager van Dutch Media Week. We spreken hem over de editie 2023
The Invaders lanceert Verborgen Verhalen achter Assassin’s Creed
Boekenweek van Jongeren en Readification slaan handen ineen om meer jongeren te laten lezen
The Invaders biedt een exclusieve blik in de keuken, laatste trends en meer
Vier keer per jaar organiseert The Invaders een brand sessie genaamd The Value Game. Tijdens deze sessies openen we onze deuren voor merken
Jordi van den Bussche lanceert eerste skateboarding game Helskate
Jordi van den Bussche, beter bekend als YouTuber Kwebbelkop, lanceert met zijn gamestudio Phantom Coast de videogame Helskate. Dit najaar komt het spel in Early Access beschikbaar.
CDDN lanceert GameID voor onboarding van spelers bij kansspelaanbieders
Waar dit nu soms nog meer dan 10 minuten kan duren, versnelt GameID dit proces naar 2 minuten of zelfs enkele seconden.
Pathé opent interactieve X-Cube escape experiences
Pathé en X-Corp gaan samenwerken en brengen in de zomer de X-Cube naar drie Pathé bioscopen. De eerste locatie is inmiddels geopend bij Pathé Zwolle en in de komende weken volgen nog twee locaties bij Pathé Nijmegen en Pathé Schiedam