Tag Resultaten
Nielsen: Bioscoop stijgt hard, totale NL-mediabestedingen naar 6 miljard euro
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2023 met 3,5 procent gegroeid tot 6,03 miljard euro. In absolute bedragen noteerde digital de grootste groei met 157 miljoen euro, een toename van 4,7 procent
Taylor Travel Management Group kiest Craftmore voor vernieuwing van merk- en digitale identiteit
Creative digital agency Craftmore heeft de opdracht gekregen om de strategie door te vertalen naar een vernieuwde merk- en digitale identiteit.
Organon lanceert Anticonceptie.nl in samenwerking met Happy Horizon
Happy Horizon kondigt de lancering aan van Anticonceptie.nl, een initiatief van Organon om informatie over anticonceptie te bieden.
Vakjury en openings- en slotfilm Film by the Sea 2024 bekend
De 26e editie van het filmfestival Film by the Sea opent op 6 september 2024 met Een Schitterend Gebrek en sluit op 14 september 2024 af met de film Sing Sing
Pathé Spuimarkt wordt op 24 juli Deadpool & Wolverine theater
Pathé Spuimarkt in Den Haag organiseert op woensdag 24 juli samen met The Walt Disney Company als enige Nederlandse bioscoop om 09:00 uur de vertoning van de Deadpool & Wolverine-film met Ryan Reynolds en Hugh Jackman tijdens een grote publiekspremière
Vlimse ontwikkelt merkcampagne voor Intertoys: Go Play
De merkgerichte campagne zal zichtbaar zijn op TV, radio, bioscoop, online video, social, print en outdoor.
[Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een Project manager
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een Project manager
Samsung presenteert campagnevideo met Disney en Pixar
Samsung laat zien hoe mensen met de Bespoke AI wasmachines en drogers aan de emotionele achtbaan van de was kunnen ontsnappen
ON A DAILY BASIS lanceert digitaal bureau BORING: jouw digitale wingman
The new generation agency ON A DAILY BASIS (ODB) lanceert BORING, het no-code digitale bureau
[Vacatures] DPG Media zoekt een UX Designer & Researcher
DPG Media is per direct op zoek naar een UX Designer & Researcher -Amsterdam
[Interview] Mascha Colmans-De Graaf (Jean Mineur Mediavision): attentiewaarde/aandacht is een grote driver voor merkbekendheid
Mascha Colmans-De Graaf is Sales Manager bij Jean Mineur Mediavision. We spreken haar over onder meer de Bioscoopmonitor 2023 en het recente onderzoek van GroupM over de impact van bioscoop(reclame)
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Communicatieadviseur
NOSUCH is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur
Nederlands Film Festival 2024 opent met première Witte flits
De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Na ruim twintig jaar psychisch lijden krijgt een jonge man toestemming voor euthanasie
Ido Abram nieuwe Artistiek Directeur-Bestuurder Nederlands Film Festival
Ido Abram is per 1 juli 2024 benoemd tot Artistiek Directeur-Bestuurder van het Nederlands Film Festival (NFF). Dit heeft de Raad van Toezicht van NFF bekend gemaakt
EK-wedstrijden van Nederlands elftal te zien bij Pathé
Voetbalfans kunnen samen met andere supporters, in de bioscoopzaal kijken naar de wedstrijden van het Nederlandse elftal
[Box Office] Furiosa a Mad Max Saga binnen op eerste positie Box Office Top 10 | Week 21
Furiosa, A Mad Max Saga komt op de eerste positie binnen van de Box Office Top 10. Deze Australisch-Amerikaanse postapocalyptische actiefilm uit 2024, is geregisseerd en mede geproduceerd door George Miller en is de vijfde film uit Millers Mad Max-reeks
[Box Office] Kingdom Of The Planet Of The Apes opnieuw op 1 Box Office Top 10 | Week 22
Kingdom Of The Planet Of The Apes is opnieuw op de eerste plek gekomen van de Box Office Top 20
[Box Office] Box Office Top 10: Bad Boys: Ride or Die binnen op 1 | Week 23
Bad Boys: Ride or Die is het vierde deel van de Bad Boys-franchise en komt binnen op de eerste plek van de Nederlandse Box Office Top 10
DPG Media ontwikkelt campagne De Volkskrant: Open je wereld
De campagne roept op om met een open blik naar de wereld en de mensen om ons heen te kijken
Winnaars Cannes Filmfestival: Anora van Sean Baker wint Palm d'Or
Het Cannes Filmfestival heeft de winnaars bekend gemaakt van de verschillende competities. Anora van Sean Baker is de winnaar van de gouden Palm
Bioscoopmonitor 2023: meer en vaker naar de film
De Nederlander gaat vaker naar de film: 63 procent van de Nederlanders ging in 2023 naar de bioscoop of filmtheater. Dat was een jaar eerder nog 58 procent