Tag Resultaten
[Dutch PR Awards 2024] HvdM Public Relations: De Snel Thuis-aanpak
Zorg ervoor dat binnen een half jaar 40 gemeenten interesse hebben in de betaalbare woningen uit de woningfabriek van Van Wijnen.
[Dutch PR Awards 2024] HIBOU: Drs Leenarts – geen betaalde maar verdiende aandacht met een duidelijke missie
De briefing vanuit Drs Leenarts was redelijk eenvoudig: door middel van PR autoriteit geven aan het merk
[Dutch PR Awards 2024] Fitzgerald: SIRE pr-campagne Vind je lichtpuntje en durf te hopen
De grote vraag voor veel bedrijven en organisaties anno 2024 is: hoe blijft je relevant wanneer de enige constante verandering is?
[Dutch PR Awards 2024] HIBOU: Het Nieuwe iDEAL
HIBOU is een datagedreven PR-bureau dat in 2018 is opgericht. Het doel: de PR- en communicatiesector vernieuwen.
[Dutch PR Awards 2024] Bijl PR: De Nationale Klimaatweek
De onderliggende doelen zijn tweeledig: het aanzetten van mensen tot duurzaam gedrag en het vergroten van eigenaarschap van de opgave.
[Dutch PR Awards 2024] Glasnost: Vodafone Memory Recall (Geef je telefoon een langer leven)
Als Creative Agency helpt Food Cabinet merken en organisaties impact te maken
[Dutch PR Awards 2024] Issuemakers: Introductie Nederlands influencerregister
Influencermarketing groeit: in budget, maar ook in verantwoordelijkheid. Reclame door influencers moet als reclame herkenbaar zijn.
[Dutch PR Awards 2024] Glasnost: Shared Shop van Vodafone Business
Vodafone Business vraagt Glasnost aan MKB-bedrijven te laten zien dat Vodafone Business hun partner voor vooruitgang is
[Dutch PR Awards 2024] Food Cabinet: Kvarøy – de revolutionaire kweekzalm
Als Creative Agency helpt Food Cabinet merken en organisaties impact te maken
[Dutch PR Awards 2024] Media Tornado: Pokémon x Van Gogh
Organiseer binnen een paar weken, zonder extra marketingbudget, een launch event voor de Pokémon x Van Gogh Museum samenwerking
[Dutch PR Awards 2024] Food Cabinet: De grootste Vrijheidsmaaltijd van Amsterdam
Voor de grootste Vrijheidsmaaltijd van Amsterdam hebben we Takecarebnb uitgenodigd. Zij bieden vluchtelingen de beste start voor hun nieuwe leven in Nederland
[Dutch PR Awards 2024] Marcommit: Media-boost rondom Gen Z zorgt voor vijf nieuwe klanten
Pro Contact’s missie is om de verbinding aan te gaan tussen kandidaat en werkgever, om de ideale match te vinden.
[Dutch PR Awards 2024] Nationale Opera & Ballet: Kostuumverkoop - Van podium naar kledingkast
Nationale Opera & Ballet organiseerde in het weekend van 25 en 26 november de grootste kostuumverkoop ooit.
[Dutch PR Awards 2024] Counter: ALD Automotive - het Fietsonderzoek 2023
ALD Automotive wilde meer bekendheid rondom het bestaan, de mogelijkheden en voordelen van de inzet van de leasefiets / e-bike voor woon-werkverkeer
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Goldband x Steel Blue werkschoenen
Het premium merk Steel Blue past bij het type vakman/vrouw die kiest voor de beste powertools en een mooie bus.
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Combiwel voor Kinderen’s Taalfeestje
Om aandacht te vragen voor de taalvaardigheid van kinderen, hebben wij een taal evenement georganiseerd tijdens de Nationale Voorleesdagen
[Dutch PR Awards 2024] Food Cabinet: Bar Bietstro
Als Creative Agency helpt Food Cabinet merken en organisaties impact te maken
[Dutch PR Awards 2024] Coopr: Volvo EX30 AIR BAG
Coopr is hét Benelux PR & communicatiebureau voor organisaties en merken die zich bevinden in een storm van verandering
[Dutch PR Awards 2024] Food Cabinet: Aardappelverkiezing
Als Creative Agency helpt Food Cabinet merken en organisaties impact te maken
[Dutch PR Awards 2024] SuperRebel: Ok Bloomer
SuperRebel Agency is an independent, internationally oriented creative company. We develop brave new brands and we energize existing brands
[Dutch PR Awards 2024] Jos Govaart over Coopr
Coopr is opgericht in 2009 door Jody Koehler en Jos Govaart. In die tijd was het pr-vak een vakgebied voor achterkamertjes en driedelig grijs.