Tag Resultaten
Hotel l’Amour ontwikkelt EK-campagne Jumbo
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert
Joe Public Amsterdam SAN Bureau van het Jaar 2023
Joe Public Amsterdam is SAN Bureau van het Jaar 2023. In een zinderende en ramvolle Studio 21 op Media Park Hilversum versloeg het bureau medegenomineerden Wefilm en Hotel L'Amour
Dit zijn de kwartaalwinnaars van Q1 voor de Ster Gouden Loeki 2024
Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials maken kans op de prijs.
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
Longlisten SAN ABC Accenten 2023
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.
HEMA en Hotel L’Amour winnen Ster Gouden Loeki 2023, Alfred en Dentsu Creative runners-up
HEMA en Hotel L'Amour hebben met hun kerstcommercial de Ster Gouden Loeki gewonnen. De zilveren en bronzen award waren respectievelijk voor Calvé (Alfred) en KPN (Dentsu Creative)
Hotel l’Amour ontwikkelt paascampagne Jumbo
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert
Hotel L'Amour Startup Bureau van het Jaar 2023
2023 was niet een jaar waarin bureaus het grosso modo makkelijk hadden om record winsten te behalen. Sterker nog, veel bureaus hadden het lastig, sommige bureaus hadden het zo lastig dat ze de deuren sloten, waaronder MIX (onderdeel Maker Street) en Creature Amsterdam (onderdeel Candid Platform)
[Interview] Peter van Rij (Hotel L'Amour) over de liefde voor het reclamevak
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
Sinterklaascampagne Hotel L’Amour voor HEMA
De pakjesboot met Sinterklaas is weer in Nederland. Nét op tijd gelukkig, want het scheelde niet veel of de boot was veel later aangekomen. Hoe dat komt zien we in de nieuwe Sinterklaascampagne van Hotel L’Amour voor HEMA. In de campagne speelt HEMA knuffel Siepie, het beste vriendje van Takkie in de boeken van Annie M.G. Schmidt en Fiep Westendorp, de hoofdrol
Hotel l’Amour maakt voor HEMA een campagne voor het handige hoeslaken
Samen het bed opmaken. Het kan zomaar leiden tot een relatiecrisis. Daarom komt HEMA met het handige hoeslaken.
Jumbo-familie blijft basis bij wijzigende positionering
De Jumbo-familie blijft de basis van de campagnes van de supermarketketen uit Veghel. Dit stelt Ronald van der Aart, woordvoerder van Jumbo Supermarkten naar aanleiding van de wijziging van het reclamebureau
Jumbo naar Hotel L'Amour
Supermarktketen Jumbo heeft voor het creatieve werk besloten over te stappen naar het in januari 2023 gestarte creatieve bureau Hotel L'Amour. Jumbo werkte circa 10 jaar samen met Alfred
Aad Kuijper, Martijn van Marle, Peter van Rij en Valerie Dekeuwer lanceren DDB break-away Hotel L’amour
Er is een nieuw creatief bureau in Amsterdam: Hotel L’Amour. Een bureau dat zich richt op merken die geliefd willen worden, en waar de liefde voor reclame centraal staat. Want dat is waarom de vier oprichters ooit voor dit vak gekozen hebben: omdat ze verliefd waren op de kunst van het verleiden, op reclame die je laat dromen