Tag Resultaten
Natwerk lanceert campagne voor Bitonic
In de campagne zien we bitcoin-investeerders die dankzij de app helemaal niet met bitcoin bezig zijn.
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Projectmanager
UNLIKE is per direct op zoek naar Projectmanager
Unlike breidt team uit met Robin Nieuwkerk en Jesse Hajo de Jongh
Daarmee breidt het community-first bureau haar expertise en specialismen verder uit.
Natwerk ontwikkelt Budget Mobiel-campagne met echte klanten
Natwerk heeft een campagne voor Budget Mobiel ontwikkeld met echte klanten. Kimberley, Richard, Miranda, Lorenzo, Cathrina, Jedidja, Cari, Joël, Petula, Arie, Hishaam én Els zijn daarin te zien
Natwerk en ARTIS nodigen alle aardbewoners uit in OOH-campagne
ARTIS presenteert de eerste editie van het Aardbewoners Festival. Tijdens dit festival is er van alles te doen om weer in verbinding te komen met natuur
Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers
BiFi kiest voor Natwerk en lanceert campagne: Stiekem de Lekkerste
Met een humoristische campagne zet Natwerk BiFi neer als een onweerstaanbare guilty pleasure. De commercial is samen met DPPLR geproduceerd
Natwerk lanceert campagne tegen (internationale) consolidatieslag creatieve bureaus
Natwerk heeft een campagne gelanceerd voor onafhankelijkheid van zichzelf bij BNR Nieuwsradio en het Financieele Dagblad (FD) en zet zich daarmee af tegen de consolidatieslag en internationalisering van creatieve bureaus
Natwerk ontwikkelt Younited-campagne voor betere work-life balance opdrachtgevers
Younited heeft een door Natwerk ontwikkelde campagne gelanceerd die gericht is op een betere balans tussen werk en de kwaliteit van leven
Natwerk en Lebara lanceren campagne: Data is data en bellen is bellen
Het doel van deze campagne is om Nederland wakker te schudden met de vraag: waarom zou je als consument de hoofdprijs betalen voor een identieke dienst
[Marketing Report TV] Reinier Steures: Natwerk is een a-typisch bureau
Te gast bij Marketing Report TV, spreekt Reinier Steures over de kracht van Natwerk en de nieuwe aanwinst: Danny Van De Wetering
Even bellen met … Danny van de Wetering over zijn overstap naar Natwerk
Danny van de Wetering maakt de overstap naar Natwerk. Hij wordt er Head of Business. We bellen hem over deze stap.
Maurits Denekamp, Daphne Weers en Tim Teunissen naar Natwerk
Met deze versterkingen vergroot Natwerk niet alleen de capaciteit maar tilt het ook de afdelingen strategie, account en creatie naar een hoger niveau
Danny van de Wetering stapt over van DDB naar Natwerk
Danny van de Wetering, business director bij DDB Amsterdam en voormalig partner/MT lid van Etcetera maakt de overstap naar Natwerk.
Overname RTL Nederland door DPG Media is Overname van het Jaar 2023
Ja, en daar is ie dan; het overzicht van de belangrijkste overnames in de Nederlandse media en marcom industrie in 2023. Maar voordat we overgaan tot het sorteren van de belangrijkste overnames eerst een paar woorden in historisch perspectief. Want na een aantal jaren overnames ranken, hebben we wel wat gevoel bij de ontwikkelingen.
HUB (blowUP media) en Natwerk ontwikkelen (D)OOH activatie H&M
De innovatieve afdeling van blowUP media, HUB, brengt (D)OOH campagnes tot leven
Sabien Smit Operations Manager Natwerk
Bij Natwerk gaat Sabien Smit haar expertise inzetten voor het verder ontwikkelen van de organisatie en het uitbouwen van de propositie
[Interview] Robbin de Waij (Natwerk): Reclame maken is teamwork
In de aanloop naar de publicatie van de Media100 2024 op het M100 Event publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
[Interview] Jens Bezemer (Natwerk): Het beste idee zit precies tussen wat de klant herkent en wat nieuw is
In de aanloop naar de publicatie van de Media100 2024 op het M100 Event publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
BNR Nieuwsradio en Natwerk bundelen krachten
BNR Nieuwsradio en Natwerk kondigen hun samenwerking aan om het BNR-merk naar nieuwe hoogten te brengen