Tag Resultaten
Creature Amsterdam (XXS Amsterdam) gestopt
Candid heeft de activiteiten van Creature Amsterdam gestaakt. Creature Amsterdam was per mei 2022 de voortzetting van XXS Amsterdam. XXS Amsterdam dat in 1997 werd opgericht, werd in 2019 door Candid overgenomen, waarbij Sanne Tolsma en Piet Hein Smit de leiding per januari 2022 kregen.
Creature Amsterdam haalt vijf talenten in huis
Mick Vuur en Thomas ten Brink werkten via Switch Talent Program als team bij MediaMonks, Publicis en Steam op klanten als Defensie en Verizon en zijn per 1 september aan boord bij Creature
Sanne Tolsma Managing Director van XXS
Sanne Tolsma geeft als Managing Director vanaf 1 januari 2022 samen met oprichter Piet Hein Smit leiding aan XXS, onderdeel van het Candid-platform
XXS Amsterdam ontwikkelt merkcampagne Rode Kruis
Het Rode Kruis heeft met XXS – onderdeel van Candid – een merkpositionering en campagne ontwikkeld waarmee de hulporganisatie zich in Nederland nadrukkelijker op onvoorwaardelijke hulp positioneert
XXS maakt introductiecampagne flitsbezorger Flink
De recent gestarte flitsbezorger Flink heeft XXS (onderdeel van Candid), gevraagd te helpen bij de introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur
XXS ontwikkelt witte balkjes-campagne voor bescherming slachtoffers
XXS Amsterdam bedacht voor Slachtofferhulp Nederland een campagne die draait om het beschermen van de identiteit misdaadslachtoffers via een wit balkje voor hun ogen
XXS Amsterdam verzorgt campagne over rechtsbijstand voor BrandMR
XXS Amsterdam en Brandmeester werkten samen aan de campagne Regel Recht met BrandMR. Deze dienst van Brandmeester levert rechtsbijstand aan mensen zonder rechtsbijstandverzekering
XXS Amsterdam doet follow-up Verkade-campagne Dat smaakt naar thuis
Aansluitend op de eerder door XXS Amsterdam ontwikkelde merkcampagne ..dat smaakt naar thuis lanceert Verkade een campagne waarin ze laat zien dat Verkade mensen tot elkaar brengt rondom dat heerlijke warme gevoel van thuis
XXS Amsterdam en Kia komen met merkcampagne
Om de kwaliteit van KIA-auto’s beter voor het voetlicht te brengen, komt het automerk samen met XXS Amsterdam met een merkcampagne voor de Nederlandse markt
XXS Amsterdam ontwikkelt campagne McVitie's
XXS Amsterdam heeft een campagne ontwikkeld voor de introductie van McVitie's. McVitie's is een Brits koekje dat vanaf nu in de Nederlandse supermarkten te vinden is. XXS Amsterdam werkt mee met de ondersteuning van het merk in andere Europese landen