22-08-2023
Hits: 455
Door: David de Jong | Kanaal:
creatie
The Others ontwikkelt beeldbank voor VVV Cadeaukaart
The Others heeft voor VVV een beeldbank ontwikkeld ten behoeve van de VVV Cadeaukaart. Via de beeldbank kan VVV de VVV Cadeaukaart beter promoten. Het idee van de gemaakte beelden is dat er een wereld aan cadeaus opengaat en oneindig veel belevenissen te ondergaan zijn met de VVV Cadeaukaart.
De volledige beeldbank van de VVV Cadeaukaart is hier te vinden
![](images/2023/Q3/vve-cadeakaart1.jpg)
Credits:
Klant: VVV: Chantal te Morsche-Vergouw, Linda de Lange | Fotografie: Hadewych Veys | Styling: Marsha Hartgring, Lizzy Jane, Lieske de Jong | Visagie: Ellen Van Exter | Bureau, Productie & Art Directie: The Others
www.the-others.eu
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
![](//marketingreport.nl/images/2024/Q2/M100_Marketing_Report_Koop_NU-Kaarten.jpg.png)
Lees ook:
03-06-2024 | 09:32:00
De campagne roept mensen op om in beweging te komen met de slogan Kom op. Voor iets, jezelf, elkaar en waar je vóór en achter staat.
22-05-2024 | 12:09:00
Het doel was om de bestaande SAN-identiteit te versterken en het gebruikte Accent te behouden
22-04-2024 | 15:45:00
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom
10-04-2024 | 17:13:00
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes en De Nederlandse Kluis als de Nederlandse merknaam een boost gegeven met als doel om De Nederlandse Kluis en CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken
31-03-2024 | 16:20:00
Als opticien kijk je ook geregeld naar je eigen merk. En wil je ook meegaan met de tijdsgeest