Wissel.nl kiest voor The Marketing Xperience Company en Abovo Media als strategische partners
Cadeaubon inwisselsite Wissel.nl kiest voor The Marketing Xperience Company (TMXC) en Abovo Media als strategische partners op gebied van marketing en media.
De samenwerking is gericht op het bieden van een totaalaanpak aan Wissel.nl, waarbij TMXC en Abovo Media hun krachten bundelen om de zichtbaarheid en positionering van Wissel.nl in de Nederlandse markt te versterken. Het doel is om de latente doelgroep bewust te maken van Wissel.nl en hen actief te betrekken bij het inwisselen van cadeaubonnen voor geld, het ruilen van cadeaubonnen of het kopen van cadeaukaarten met korting. De focus ligt op het verbeteren van de positionering van Wissel.nl en het maximaliseren van de effectiviteit van de marketinginspanningen. Deze samenwerking belooft een nieuwe fase van groei en innovatie in te luiden voor Wissel.nl.
Martijn Terbruggen, eigenaar van Wissel.nl: "Met TMXC hebben we de ideale partner gevonden. Hun vermogen om complexe data te visualiseren en om te zetten in heldere strategieën zal bijdragen aan de groei van Wissel.nl. We kijken uit naar de resultaten van deze samenwerking."
Eva Beeftink, medeoprichter van TMXC: "De samenwerking met Wissel.nl is een fantastische kans. Onze gezamenlijke ondernemersgeest en pragmatische aanpak vormen de basis voor deze unieke samenwerking. Wij zijn klaar om onze expertise in te zetten en Wissel.nl te helpen groeien."
Sake de Lange, Client Service Director bij Abovo Media: "We zijn verheugd om Wissel.nl te mogen verwelkomen als nieuwe klant en onder de aandacht te brengen bij het grote publiek. Gezamenlijk gaan we aan de slag om de ambitieuze doelen van Wissel.nl te helpen realiseren."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne
[AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Data-Driven Marketing Analyst
[Interview] Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead): Content is dé manier om merkoverweging te creëren en meer kopers te vinden
[Case] Andrea Jansen over hoe haar videoconcept het verschil maakte voor ABN AMRO
Lees ook:
AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne
[AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Data-Driven Marketing Analyst
[Interview] Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead): Content is dé manier om merkoverweging te creëren en meer kopers te vinden
[Case] Andrea Jansen over hoe haar videoconcept het verschil maakte voor ABN AMRO
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen