Marketing Report
Audi werkt met 72andSunny aan wereldwijde merkcampagne

Audi werkt met 72andSunny aan wereldwijde merkcampagne

Audi lanceert begin 2020 een merkcampagne die gebaseerd op inzichten en communicatietrends. Het automerk heeft het Amsterdamse 72andSunny als partner aangesteld voor dit wereldwijde project.

De campagne wordt gebaseerd op Audi’s nieuwe merkstrategie. Eén van de grootste doelstellingen is het opnieuw laden van Vorsprung durch Technik, de wereldwijde slogan van het merk. In de toekomst gaat het niet langer alleen om wat er op technologisch vlak mogelijk is, maar meer om wat klanten zoeken in een merk als Audi. 

Sven Schuwirth, hoofd Digital Business en Customer Experience van Audi AG: "Vorsprung wordt wereldwijd steeds meer een kwestie van een innerlijke houding. Dat is de reden waarom we ook qua marketing nieuwe wegen inslaan om het merk Audi emotioneler te laden. 72andSunny is het ideale bureau voor deze nieuwe grote merkcampagne.” 

Het internationaal opererende reclamebureau, met vestigingen in onder meer New York, Singapore en Amsterdam, werkt ook voor klanten als Adidas, Google en Unilever.

www.72andsunny.com     
www.audi.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.