Marketing Report
DPG Grow-podcast Brandkast! 7: Steven Tol (Oatly): Onze marketingafdeling heeft alle vrijheid

DPG Grow-podcast Brandkast! 7: Steven Tol (Oatly): Onze marketingafdeling heeft alle vrijheid

In een geheel vernieuwde uitzending van Brandkast spreekt Grow Expert Roger Verdurmen met Steven Tol, marketing manager van het havermelk-merk Oatly. Het gaat Steven om de impact die plantaardige dranken hebben op de voedselindustrie. En die impact is groot. Toch voelt hij zich nog vaak een David die strijdt tegen Goliath, alias de zuivelindustrie.

Brandkast! is een podcast waarin Roger Verdurmen op zoek gaan naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op gebied van branding en storytelling. Een plek waar de merkgeheimen van alle gasten worden bewaard. 

Brandkast! Aflevering 7

In deze podcast vertelt Steven Tol waarom KPI’s niet altijd belangrijk zijn, hoe het is om als marketeer in een organisatie te werken die er prat op gaat geen marketingafdeling te hebben. En natuurlijk over die omstreden Super bowl ad: 's werelds duurste reclame minuut die Oatly gebruikte om een oud filmpje uit te zenden waarin de CEO op een knullig keyboard in een veld haver een zelfgemaakte song ten gehore brengt. Je moet het maar durven.

Luister nu! 

Ben je benieuwd naar het hele verhaal? Beluister de hele podcast op dpggrow.nl of via de bekende podcastplatforms.

www.dpggrow.nl

www.dpgmediagroup.com

Lees ook:

DPG Grow-podcast Brandkast! 6: Femke Furnee (Fest): Een het kan wel-mentaliteit is essentieel
DPG Grow-podcast Brandkast! 5: Relevant blijven als merk met Ferdi Felderhof (Donald Duck)
DPG Grow-podcast Brandkast! 4 met Simone van Trojen van LaDress
DPG Grow-podcast Brandkast! 3 met Marcel Belt
DPG Grow-podcast Brandkast! 2 met Zeeman's Caroline van Turennout

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.