Marketing Report
[De Belofte 2022] 12 voordrachten uit het marketingvak

[De Belofte 2022] 12 voordrachten uit het marketingvak

Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

Hier 12 voordrachten van talenten in het marketingvak.

Janne den Adel | Redacteur | Johnny Wonder

Willem Dudok (Johnny Wonder): "Janne den Adel werkt sinds anderhalf jaar als redacteur en creatief bij ons.

Van elke redacteur verwachten we een combinatie van copy-skills en art direction. Maar zelden is een redacteur op die beide vlakken zo ontwikkeld en zo eigenzinnig. Al na een paar weken nadat ze bij ons was begonnen, ontwikkelde Janne een eigen stijl en begon ze haar stempel te drukken op de manier waarop wij (social) content maken voor onze klanten.

Als redacteur is Janne in staat om complexe verhalen helder over te brengen. Voor de Provincie Noord-Brabant maakte ze bijvoorbeeld de prachtige podcast-reeks Kloosterleven, waarin presentator Oscar Kocken met verschillende Brabantse kloosterlingen spreekt over hun belangrijkste inzichten en levenslessen.

Daarnaast was ze een van de motoren achter de succesvolle social-media-kanalen van NS. Daar introduceerde ze een rubriek op Facebook en Instagram over stationskatten, waarbij mooie foto’s in herkenbare NS-setting werden vergezeld door observaties vanuit het perspectief van die katten. Met dat originele idee raakte ze qua toon, stijl en onderwerp precies de juiste snaar bij de volgers - en creëerde zo verschillende virale posts.

Ook was Janne ook betrokken bij verschillende campagnes van Johnny Wonder, onder meer voor Woest Zuid en NS International. Voor die laatste opdrachtgever werkte ze mee aan het bedenken én uitvoeren van Grenzeloos, een succesvolle social campagne van NS vorig jaar. Daarin ging een duo op een treinreis, waarbij de volgers van het Instagram-kanaal van NS International de bestemmingen bepaalden. Voor Woest Zuid produceerde ze eerder deze maand nog een reeks originele YouTube-video's, bedoeld om potentiële medewerkers van de opvangorganisatie over de streep te trekken.

Creatieve concepten, krachtige beelden, originele teksten; bij Janne krijg je het allemaal.

De komende jaren zie ik haar uitgroeien tot een allround media-vakvrouw die met origineel, bepalend en maatschappelijk-relevant werk haar stempel gaat drukken op de creatieve en mediasector. Tot die tijd houden we haar graag nog even héél dicht bij ons - al mag de wereld gerust vast weten dat ze eraan komt."

Sanne Mak | Junior Strategist | code d'azur

Wybe Sallows (code d’azur): "Sanne werkt nu ongeveer een jaar bij code d'azur en is een enorm strategisch talent. Ondanks dat ze relatief weinig ervaring heeft draagt ze de verantwoordelijkheid voor research & insights bij code d'azur en is ze mede verantwoordelijk voor een aantal belangrijke pitch wins en strategische trajecten voor o.a. Polestar, Artis, NN Group en IMC. Haar inzichten zijn vlijmscherp en haar strategische intuitie nu al jaloersmakend goed.

Daarnaast is ze 1 van de drijvende krachten achter RAUW en een serie aan nieuwe initiatieven die RAUW ontwikkeld zodat de organisatie zichzelf blijft vernieuwen in haar 10 jaar van bestaan."

Naomi Touré | Marketing Communication Specialist | Samsung

Laura Geuze (Samsung): "Naomi is een leergierige en zeer ambitieuze merkenbouwer bij Samsung. Zij is een jaar geleden gestart bij ons Zuid-Koreaanse consumenten electronica merk waar zij een uitdagende rol als marketing communicatie specialist heeft bij de divisie mobile phones/tablets/wearables, de meest vooraanstaande divisie binnen de organisatie. Onze grootste uitdaging ligt op het versterken van de merkvoorkeur onder een jongere doelgroep en Naomi speelt hier een belangrijke rol in als Gen MZ-er.

Zij heeft een vliegende start gemaakt door zich onder andere te focussen op branded content samenwerkingen met partijen als Talpa (Jachtseizoen / Avastars), maar ook het opzetten van samenwerkingen met o.a. The New originals, Skybox, ByBorre, NXT Museum en nog veel meer.

Naomi wordt binnen de organisatie ook gezien als High Potential. Naomi heeft een groot aantal succesvolle campagnes en projecten op haar naam staan waaronder deze;

https://www.samsung.com/nl/explore/experiences/capture-the-birth-of-a-new-star/

https://news.samsung.com/nl/samsung-the-new-originals-pakken-uit-met-een-exclusieve-fashion-collab-in-samenwerking-met-byborre-textiles

https://www.samsung.com/nl/explore/experiences/the-spectacular-foldable-launch/

Naomi is de drijvende kracht binnen het Marcom team. Zij zorgt voor een enorm hoog werktempo en kan ontzettend veel werk aan zonder oog voor detail te verliezen. Zij staat altijd klaar voor de rest van het team en heeft een ontzettend sterke, volwassen houding voor haar jonge leeftijd. Naomi is stevige gesprekspartner voor onze bureaus en mediapartners en weet exact wat er nodig is om een sterk concept nog scherper neer te zetten. Ze heeft een natuurlijke leiderschapsrol op zich genomen en weet haar stakeholders gemakkelijk te overtuigen van haar visie en plannen. Ze weet haar weg te vinden in de complexe, corporate omgeving van Samsung en heeft een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid en het behalen van sterke resultaten.

Ik ben er dan ook overtuigd dat onze key partners vanuit Publicis (media buro), Blauw Gras (Social) & Cheil (creatief) zullen beamen dat Naomi een glansrijke carrière te wachten staat."

Martijn Brons | Strategy & New Business Director | &.agency

Sophie van der Schaft (&.agency): "Martijn Brons werkt als Strategy & New Business Director bij &.agency en weet met zijn strategische inzicht, charisma en sterk netwerk adverteerders te overtuigen om op een innovatieve manier influencer marketing, PR en branded content in te richten.

Martijn begon zijn carrière bij XITE waar hij new business en strategie van marketing en branded content campagnes opzetten met adverteerders als Lipton, Foot Locker en Media Markt. Na enkele jaren Brand Partnerships Manager werd Martijn Brand Marketing Manager bij XITE, waar hij verantwoordelijk was voor de strategie en executie van marketing en-merkcampagnes van XITE en met partners. Na XITE heeft Martijn een jaar bij Transavia gewerkt als Social Media Manager waar hij in de bijzondere corona tijd verantwoordelijk was voor de owned kanalen van de vliegtuigmaatschappij.

Op januari 2021 verruilde Martijn Transavia voor &.agency en werd strateeg van het data-driven storytelling bureau. De afgelopen anderhalf jaar heeft Martijn een strategie afdeling opgezet en verschillende klanten gebonden aan het bureau. Zo zijn Amazon Prime Video, PUMA, Sunweb Group, OPEL, The Athlete’s Foot en meerdere merken van Maxxium vaste klanten geworden van de agency."

Rick Burgers | Manager Amsterdam | Happy Horizon

Marco Zweekhorst (Happy Horizon): "Rick Burgers verdient een plekje in deze lijst. Met slechts 26 jaar al een enorm trackrecord opgebouwd in Amsterdam. Zijn eigen bedrijf LEQUAL in een paar jaar succesvol opgebouwd, verkocht en onder de vleugels van Happy Horizon verder uitgebouwd. 

Zijn neusje voor commercie is subliem. En dat weet hij ook nog eens in goede harmonie te doen met teambuilding, oog voor 'zijn' mensen. Waar Rick actief is zijn de resultaten goed en de spirit op de werkvloer hoog. En wie met Rick heeft gewerkt, wil voor altijd met hem blijven werken."

Jelle de Wit | Marketing & PR Consultant | Vertigo 6

Mike Hendrixen (Vertigo 6): "Jelle de Wit is een goedlachse ras-Limburger die verzeild is geraakt in Arnhem door zijn passie en hart voor gaming te volgen. Tijdens zijn studie communicatie aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven was Jelle de socialmediamanager van Fortuna Sittard. 

Na zijn studie werkte hij als redacteur bij o.a. IGN, de grootste gamewebsite van Nederland en Askmen, tot hij gespot werd door Vertigo 6. Bij Vertigo 6, dat afgelopen jaar werd uitgeroepen tot Cross Media Bureau van het jaar, ontpopte hij zich van Jr. Marketing & PR Executive tot Marketing Consultant. Jelle is een echte game-expert en daarom is hij onder meer verantwoordelijk voor internationale gameklanten zoals Riot Games, Bungie, Jagex en Koch Media. Hiervoor ontwikkelt Jelle crossmediale campagnes: van organisch en paid social tot out of home. En van PR & events tot influencercampagnes.

Jelle verdient dit jaar met recht de titel van Cross Media Belofte omdat zijn campagnes opvallen door een sublieme mix van creativiteit en crossmediale effectiviteit. Zo is de Farming Simulator 22 campagne, die Jelle ontwikkelde voor Koch Media, genomineerd voor een Cross Media Innovatie Award en maakt de campagne kans op een SAN Accent in de categorie best Smart Idea."

Nino Stoffels | Strateeg | Natwerk

Jens Bezemer (Natwerk): "Natwerk heeft sinds anderhalf jaar een eigengereide strategie afdeling met een duidelijke visie, manier van werken en organisatie. Nino werd aangenomen vanaf het moment dat het begon. Na een lange succesvolle stage waarin Nino al veel eigen strategieën ontwikkelde en projecten draaide, waren we blij hem een kernonderdeel te kunnen maken van het team. Zo snel als de afdeling volwassen werd, zo snel als Nino zich ontwikkelde als strateeg. 

Met minder dan 18 maanden in vaste dienst, is hij vandaag de lead in een van de klantenteams en draait zodoende zelfstandig grote accounts. Klanten lopen weg met hem omdat hij ze helpt hun essentie bloot te leggen, maar vooral ook doordat hij de voedingsbodem creëert voor campagnes die écht effectief zijn. Zijn leergierigheid zorgt ervoor dat je hem binnen projecten reuzestappen ziet maken, als een groeiende plant in een time-lapse. Zijn strategieën zijn messcherp, inspirerend en onderscheidend. 

Met een dijk van persoonlijk leiderschap trekt hij de aandacht op subtiele wijze naar zich toe en neemt klanten mee in zijn verhaal, en hun toekomst. Zijn inzichten zijn deels gestoeld op het feit dat hij vuistdiep in de culturele scene zit. Zijn cocktail van spoken-word artiest, rapper en rasamsterdammer maakt zowel het werken met hem als zijn werk een feest. Op die manier vormt hij een essentiële schakel in de totstandkoming van de spraakmakende oplossingen van Natwerk."

Eline Cox | Team Lead & Manager Digital Content | MPG.today

Piet Hein Goossens (MPG.): "Foodie- ultraloopster- digital mastertalent. Binnen de groep online aanbieders van dagelijkse boodschappen is volgens recent onderzoek van OAK de content van Albert Heijn het beste organisch vindbaar. En dat is niet voor niets. De online content van Allerhande is de grote SEO driver achter de AH website en app, en digital content manager Eline is de grote driver achter die digitale Allerhande content. Ook op social kanalen als Instagram, Pinterest en Youtube laat Albert Heijn met Allerhande zijn concurrenten achter zich.

Als echte foodie in combinatie met haar analytische aanpak en digitale kennis heeft Eline een scherp beeld welke recepten, video's en andere content het beste ingezet kunnen worden voor Allerhande via social of website/app. Ze stuurt met flair en energie een jong team aan en blijft daarbij zichzelf en haar team challengen op optimalisatiekansen. Echt bijzonder aan Eline is dat ze altijd om kritische feedback vraagt, ook van de klant, en die goed kan ontvangen, bediscussiëren en doorvertalen naar actie.

Dat leervermogen maakt dat Eline zich inmiddels ook doorontwikkelt richting strategie, bijvoorbeeld op K-EET waarvoor ze een belangrijke podcastserie heeft gemaakt die jongeren met een eetstoornis helpt. Deze postcast is onlangs genomineerd voor de Dutch Interactive awards 2022. Maar ook bij pitches blijkt Eline een fantastische inhoudelijke driver.

Die drive en altijd weer ‘the extra mile’ zien we ook terug in Eline haar grote hobby: ultralopen. Niemand van haar collega’s begrijpt echt hoe ze in het weekend ‘even’ een 100 km rent en op maandag weer fris en op hakken op werk verschijnt, maar we vinden het allemaal wel heel mooi. Het is dan ook niet verwonderlijk dat juist zij de MMMatter hardloopgroep heeft opgericht en tijdens de 10 km Noordwijkerhout als snelste vrouw op het hoogste podium stond.

Denk niet dat ze daarvan naast haar (ultra) schoenen gaat lopen. Eline is en blijft gewoon een hele fijne collega die er echt wat van maakt. Daarom dragen wij haar voor."

Maeve van Ettekoven | Senior Strategist | Dept Agency

Heleen Hidskes (DEPT): "Maeve begon haar carrière bij het Red Bull hoofdkantoor in Salzburg als Global Music Marketing Trainee. In twee jaar groeide ze naar Global Marketing Project Manager, waar ze verantwoordelijk was voor de strategie en uitrol van Red Bull’s global music marketing programmes.

Na Red Bull maakte Maeve de overstap naar de bureauwereld bij DEPT. Ze kreeg de opdracht om de strategierol binnen een bureau zo snel mogelijk in de vingers te krijgen. Dat hoefden we haar niet twee keer te zeggen. Binnen no time was ze up-to speed met de benodigde kennis en paste ze tools toe alsof ze nooit anders had gedaan.

Maar eigenlijk wisten we na een week al dat we een talent binnen hadden gehaald. Veel skills die goede strategen hebben, bezat Maeve al van nature en hoefden we haar niet bij te brengen.

We zijn het er bij DEPT dan ook roerend over eens dat dit wel eens een hele grote kan gaan worden.

Waarom Maeve de belofte van 2022 is:

• Aangeboren talent voor (creatieve) strategie
• Ontzettend groot en snel leervermogen (werp maar 1 blik op haar CV)
• Navigeert moeiteloos strategische klantgesprekken en creatieve brainstorms
• Gebalanceerd, pragmatisch en oplossingsgericht
• Met haar culturele voelsprieten brengt ze een fris perspectief en een positieve impact op de maatschappij
• Een leuk, interessant en fijn mens om mee te werken

Haar werk spreekt ook voor haar:

• Met haar eerst campagne voor Philips scheen ze nieuw licht op de ‘male grooming’ categorie. De campagne werd opgepikt door de pers en viel meermaals in de prijzen.
• Ook gaf ze bol.com dat extra vleugje modegevoel in een spiksplinternieuwe nieuwe categorie."

Sam van Ommen | Sound Engineer | Airborne

Marvin Jacobs (Airborne): "Hij is sinds 1 april bij ons in vaste dienst en heeft als kersvers afgestudeerde conservatorium-student al een onuitwisbare indruk gemaakt als sound engineer. Sam is muzikaal zeer breed onderlegd en maakt in hoog tempo prachtige soundtracks voor onze producties. Daaronder ook de soundtrack van Airborne’s eerste original (dus in eigen beheer ontwikkeld), die binnenkort verschijnt.

Los van het muzikale talent, heeft hij een goed oor en een veel gevoel voor het vertellen van verhalen in audio. Daardoor is hij in staat om zeer verzorgde edits te maken, met het juiste ritme.

Dat hij met zijn beperkte werkervaring nu al op dit niveau zit, maakt hem wat ons betreft dé belofte van 2022."

Davey Borhem | Sales Manager | ShowHeroes

Tim Samsom (Showheroes): "Davey is een enthousiaste, jonge vent geboren in Amsterdam, houdt van een potje voetbal en drinkt graag een pilsje. Tijdens zijn stage in New York is hij gefascineerd geraakt door de reclame wereld. Eenmaal afgestudeerd kwam hij in een recruitment fuik terecht en is hij z’n werkende leven aan de Zuidas gestart bij Greenberg Nielsen. Als snel bleek hij talent te hebben voor de verkoop en een mooie promotie lag in het verschiet. Via via kwam hij in contact met de heren van Streamads die na een kort gesprek van 20 minuten direct een voorstel deden. Hij twijfelde al over zijn huidige baan, want heel inspirerend vond hij het niet. Nog steeds zijn wij maar, met name ook zijn klanten, erg blij dat Davey de stoute schoenen heeft aangetrokken en de transfer heeft gemaakt naar de programmatic wereld. In maart 2020 is Davey als accountmanager bij Streamads begonnen, waarbij hij zijn eerste onboarding weken en kennismaking met het programmatic vak volledig remote heeft moeten ervaren i.v.m Covid.

Ondanks dat Davey midden in Covid tijden in een compleet nieuwe wereld is begonnen met werken zonder knowhow van media of programmatic heeft hij het voor elkaar gekregen om zijn programmatic kennis- en kunde snel te ontwikkelen, z’n netwerk op te bouwen, business uit te bouwen en nieuwe klanten te onboarden.

Met een frisse energie en inzet weet hij klanten te enthousiasmeren en te helpen bij het behalen van het beste resultaat door continu met z’n klanten mee te denken maar ook uit te blijven dagen.

Afgelopen jaar wilde wij hem al opgeven maar toen bestond de titel junior Sales Evangelist niet maar het wordt tijd dat Davey voor zijn inzet wordt erkend.

Hij is een aanwinst voor het media landschap, met een goede dosis ambitie waar het programmatic landschap nog veel van gaat horen- en profiteren de komende jaren.

Een standaard probleemoplosser, ja knikker of deurentrapper is Davey niet. Nee, hij is één van de weinige account managers die klanten weet uit te dagen en op de juiste manier pijnlijke punten / bezwaren weet te achterhalen en uiteindelijk ook op te lossen. Met zijn heldere maar directe communicatie en uitdagende karakter weet hij de harten van klanten te veroveren en binding te creëren.

In de media is het sociale aspect erg belangrijk. De eerste kans wordt vaak gecreëerd op basis van gunning waarnaar die kans benut kan worden en met de juiste oplossingen het optimale resultaat voor klanten te behalen. In het programmatic landschap is het sociale aspect per definitie al minder en zeker door de komst van Covid is dit nog minder geworden. Zonde, vinden wij, want hierdoor lopen veel klanten kennis, kansen, potentiële nieuwe innovaties en contacten mis.

Davey heeft bewezen dat hij in Covid tijd mensen weet te binden en de human touch terug te brengen. Nu alles weer open is en hij naar de klanten mag merk je dat klanten hem erg waarderen en mooie kansen zich voordoen.

Hij is van nature zeer geïnteresseerd en nieuwsgierig van aard. Hij gaat zelf op onderzoek uit, leest alle artikelen over media- en programmatic ontwikkelingen. Die ervaring deelt hij graag met zijn collega’s en probeert hen aan te zetten dit ook te delen met klanten om zodoende steeds meer programmatic deals op te zetten.

Alle mogelijke SSP’s kent Davey door en door. Hij wilt dan ook niets liever dan ze allemaal gebruiken, testen en beoordelen welke het beste voor zijn klanten werkt. Veel van zijn klanten kochten nog vrij traditioneel managed campagnes in bij ShowHeroes. De meeste van hen kopen nu in via PMP of deal-id waar alle partijen de voordelen van ervaren.

Na een succesvolle klant presentatie mocht Davey meedenken met een briefing om onze CTV propositie voor een product launch van een automerk programmatic in te zetten in 7 EU landen. Davey zag zijn kans schoon. Naast een volledig uitgewerkt CTV voorstel trok hij de stoute schoenen aan en besloot proactief ook een OLV voorstel uit te werken. Programmatic inzet van CTV is goed vanuit dezelfde SSP aanvullend te combineren met een online video laag. Davey achterhaalde wie verantwoordelijk was voor dit onderdeel en stuurde het aanvullende voorstel toe. Degene reageerde heel positief en het geluk zat ‘m mee want ze waren nog bezig met de invulling van de video strategie. Niet veel later kwam het nieuws dat door de situatie in Oekraïne, de aanhoudende chip tekorten en Covid een budget cut van 50% was waardoor het CTV stuk volledig is geschrapt. Desalniettemin, werd de OLV ingekocht door het video team. Een topprestatie van Davey waarin hij laat zien ambitie en doorzettingsvermogen te hebben.

Davey is verantwoordelijk voor het managen van bestaande klanten en het creëren van new business. Bij een aantal van zijn relaties wordt zoals eerder aangegeven nog veel traditioneel managed (IO) ingekocht maar Davey weet zijn klanten te overtuigen meer PMP in te zetten en hen te inspireren meer te doen met programmatic.

Vooral bij new business hanteert hij een programmatic first strategie. Zo heeft hij vorig jaar bijv. Dept aangesloten als nieuw bureau met een programmatic first strategie.

Wekelijks heeft hij 1op1 sessies met onze Head of Programmatic om zorg te dragen dat alle deals goed lopen en de beste resultaten worden behaald.

Hij heeft vervolgens ook bijgedragen aan het opzetten van een DSP handboek die wij delen met klanten die uitdagingen ondervinden bij het opzetten van deals in de meest gebruikte platform (DSP’s) door zijn klanten."

Leon Bultman Mediaplus / Service Plan Group: "De human touch wil nog weleens ontbreken in het digitale/programmatic deel van mediawereld aangezien alles via systemen gaat. Maar Davey weet in zijn accountmanagement de human touch te koppelen met de voordelen van programmatic/digitaal. Door een hoog niveau van service, kwaliteit, innovatie en ook gezelligheid in de afgelopen 2 jaar. Dit resulteert in hoogstaande campagnes en tevreden klanten."

Bodine van Styrum | Applied Behavioral Scientist | Open Now

Olaf Hakenkruger (Open Now): "Bodine is een jonge gedragswetenschapper (1995) en tevens gespecialiseerd in duurzaamheidsvraagstukken bij Open Now. Zoals je weet werken gedragswetenschappers en creatieven bij ons dagelijks samen aan impactvolle campagnes.

Haar werk leidde onder andere tot een gedragsrapport voor Nespresso om het recyclen van koffiecapsules te verhogen, zet ze zich in voor een wereldwijd clean-up project dat meer bewustzijn over onze wegwerpmaatschappij wil creëren, werkt ze aan een start-up project voor het zo efficiënt mogelijk opslaan van wind en zonne-energie en aan een internationaal recycle en 'waste-to-energy' project. Momenteel werkt ze aan projecten als Verkeersverwachtingen.nl (Provincie Utrecht) & Nederland Schoon en begeleidt ze onze assessment naar een B-corp onderneming.

Bodine is ook co-oprichtster van de Broeicast, een podcast serie over duurzaamheid. Deze podcast geeft inkijk in de kansen, ontwikkelingen en uitdagingen op het gebied van verduurzaming binnen verschillende thema’s. Daarnaast maakt ze deze informatie (uiteraard vanuit haar gedragskennis) toepasbaar op het dagelijks leven; wat kan jij doen, op kleine maar ook op grotere schaal, als consument, burger of werknemer? Ze sprak hiervoor op een VeerEvent en bij diverse studentenverenigingen.

In onze ogen is ze een groot talent met een prachtig netwerk in de duurzaamheidswereld. Op jonge leeftijd levert ze belangrijk advieswerk op onzegerenommeerde klanten. Voor Open Now is ze in 2 jaar al gegroeid naar een vaste waarde en met haar sterke enthousiasme en grote kennis weet ze snel toegevoegde waarde te leveren. Naast haar werk is ze ook in haar vrije tijd op veel manieren aan het werken aan haar duurzaamheidsambities. Bodine is een voorloper in haar generatie die idealisme combineert met relevante kennis en een onuitputtelijke drive."

Over De Belofte 2022

De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.

De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.

De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.

Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen

www.crossmediacongres.nl
www.resultrecruitment.nl


Lees ook:

[De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent

[De Belofte 2022] Thijs Jaski (Yune) over Ferdi Gökhan

[De Belofte 2022] Mark Schoones over Meike Ondersteijn en Daryl Fransz

[De Belofte 2022] Jeroen Krikke over Liana Garcia-Dos Santos en Sophie Thijssen

[De Belofte 2022] Claudia van der Vlugt over Elizabeth Geul en Nathalie Goede

[De Belofte 2022] Erik Dijkman (Bambuu) over talent

[De Belofte 2022] Titus, Tom en Dirk (Tonny Media) over talent

[De Belofte 2022] René Adriaan van der Mark en Laura Hogendoorn (familyblend) over talent

[De Belofte 2022] Leonne Van de Ven (De Wolven) over talent

[De Belofte 2022] Anita, Marleen en Barbara (Libelle) over talent

[De Belofte 2022] Nadifa Jama (iO) over talent

[De Belofte 2022] Jocelyne Pieterse over Jessica Rijnders, Julie Staneke en Senna Bleeker

[De Belofte 2022] Martijn Vlasblom (M2Media) over talent

[De Belofte 2022] Flip Kylian Adams | Jesse Bleekemolen | Less Goes | Lidwien Deuss | Pien van der Togt | Sara Moeniralam



Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.