EasyToys verlengt sponsorcontract met FC Emmen

EasyToys blijft hoofdsponsor van FC Emmen. De erotische webshop verlengt de samenwerking met de ambitieuze club uit de Keuken Kampioen Divisie met twee jaar. Om dit te vieren speelt FC Emmen dit jaar eenmalig in roze EasyToys-shirts. Deze shirts worden daarna voor het goede doel Dance4Life geveild.

EasyToys is sinds medio 2020 de hoofdsponsor van FC Emmen. De samenwerking met de Drentse club heeft de webshop veel aandacht opgeleverd.

Eric Idema, CEO van EDC Retail, het moederbedrijf van EasyToys: “Onze naamsbekendheid is mede dankzij FC Emmen enorm gegroeid. Daarvoor zijn we de club zeer erkentelijk. FC Emmen past bij ons, zoals wij bij FC Emmen passen. Met de verlenging van het sponsorschap willen we de club helpen om het ultieme doel te realiseren: de terugkeer naar de Eredivisie. Hopelijk lukt dat dit seizoen al.”

Ambities realiseren

Ben Haverkort, commercieel directeur van FC Emmen: “Met EasyToys nog twee seizoenen aan boord kunnen we onze sportieve ambities realiseren. Ons partnership gaat bovendien verder dan dat met de gemiddelde sponsor. Ook op maatschappelijk vlak versterken wij elkaar. Een mooi voorbeeld is de veiling van de speciale EasyToys-shirts voor het goede doel Dance4Life.”

Om de verlenging van het hoofdsponsorschap te vieren, presenteert FC Emmen samen met EasyToys roze tenues, dé kleur van EasyToys. Deze speciale shirts worden in een beperkte oplage te koop aangeboden. Daarnaast voetbalt FC Emmen dit jaar eenmalig in de roze shirts. De door de selectie gesigneerde shirts worden geveild en de opbrengst komt volledig ten goede aan de stichting Dance4Life. Het goede doel kan met het geld nog meer jongeren bereiken met haar seksuele voorlichtingsprogramma, dat bijdraagt aan een veilig en plezierig seksleven van jongeren.

www.fcemmen.nl
www.easytoys.nl
www.edc.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis

01-09-2025 | 09:09:00
Met inzet van televisie, radio, social media en outdoormedia is dit een van de grootste wervingscampagnes die Matchis tot nu toe heeft gevoerd.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.