Jim Abbring en Robert Keukelaar naar Finally an agency

Finally, een Rotterdams creatief bureau heeft de afgelopen periode senior creative Jim Abbring en senior art director Robert Keukelaar aangesteld.

Lisette Samplonius, Managing Director Finally: "We investeren in onze gidsende kracht. Met de komst van Jim Abbring en Robert Keukelaar halen we veel ervaring en creativiteit in huis. We maken werk van onze ambitie om het beste onafhankelijke bureau van Nederland te worden; het creatieve bureau dat het bedenkt én maakt."

Meer vragen leidt tot betere antwoorden

Finally verwelkomde in oktober 2021 senior creative Jim Abbring om op strategie en concept stappen te maken. Voor Finally's eigen positionering, maar vooral voor klanten zoals Coca-Cola, LEGO, Codarts en De Kuyper: Jim Abbring: "Mijn belangrijkste bijdrage is misschien wel het verbeteren van de input. Met ons wat-als principe challengen we de vraag. Want de meest interessante en effectieve ideeën ontstaan door oprecht nieuwsgierig te zijn, door op zoek te gaan naar verbazing en verwondering. Betere input leidt tot betere output."

Vormgeven met oog op gedachtegoed

In februari 2023 is art director Robert Keukelaar aangesteld met als doel om hoogwaardige visuele concepten te ontwikkelen. Daarnaast zal hij actief een brug vormen tussen creatie en executie: Robert Keukelaar "Onder andere met de komst van AI is het belangrijker dan ooit om ongewone designs te ontwikkelen. Ik daag mezelf, het team en de klant uit om te gaan voor eigenheid en opvallendheid."

Jim Abbring werkte afgelopen jaren voor merken zoals HEMA, Tikkie, TUI, Lucardi, DitIsMbo, en Philips SENSEO. Robert Keukelaar werkte voor merken zoals HEMA, Intertoys, Uitagenda Rotterdam, Thuiswinkel Waarborg en KCR.

Finally

Finally werkt als onafhankelijk creatief bureau aan de rand van Rotterdam en werkt voor A-merken die een slimmere of duurzame koers willen varen, maar ook voor start-ups, challengers en dwarsdenkende MKB-ers.

www.finallyanagency.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.