Marketing Report
Allard Ruyl neemt voorzitterschap Screenforce over van Klaas Dijkhoff nieuws

Allard Ruyl neemt voorzitterschap Screenforce over van Klaas Dijkhoff

Allard Ruyl, CEO Talpa Media Solutions, is benoemd tot voorzitter van Screenforce. Allard neemt de voorzittershamer over van Klaas Dijkhoff die, in de voorbereidingsfase van het NMO Kijkonderzoek, ad interim de rol van voorzitter vervulde. Statutair was Frank Volmer nog wel de voorzitter. De benoeming van de voorzitter is voor een periode van twee jaar.

Allard Ruyl is sinds 2018 CEO bij Talpa Media Solutions, het cross mediale saleshuis van Talpa Network. Tevens maakt Ruyl onderdeel uit van de Directie van Talpa Network. Hiervoor was hij Founder en CEO bij BrandDeli. Ruyl is ruim 25 jaar werkzaam in de mediabranche onder andere bij Mediamax, Universal Media, MTV Networks en Discovery Networks waar hij bij de laatste twee de functie VP Ad -sales bekleedde.

Allard Ruyl: “Na een aantal jaar als bestuurslid van Screenforce kijk ik uit naar mijn rol als voorzitter en ben trots dat ik op deze manier een bijdrage kan leveren aan de ontwikkeling van TV en video in het medialandschap. Vooral met oog op het vernieuwde Kijkonderzoek en andere innovaties op het gebied van bijvoorbeeld Addressable TV. Ik denk dat we een hele mooie jaren tegemoet gaan!"

Het Screenforce bestuur wordt gevormd door Allard Ruyl (Talpa Network), Frank Volmer (Ster), Ton Rozestraten (RTL), Susan van Geenen (The Walt Disney Company), Lucas van der Eerde (Paramount) en Screenforce Directeur Michel van der Voort. De bestuurszetel van Susan van Geenen wordt na haar vertrek bij The Walt Disney Company ingevuld door Marco de Ruiter, Country Manager van The Walt Disney Company Benelux.

www.screenforce.nl

Lees ook: 

[Screenforce] Geluid trekt de aandacht naar het beeld van de tv-commercial

05-12-2023 | 10:17:16
Sonic branding is net zo belangrijk is als het gebruik van goede visuals en het kan helpen om irritatie bij een hoge contactfrequentie te voorkomen.

[Vacatures] Screenforce zoekt een Research & Public Affairs Expert

23-11-2023 | 08:43:00
Screenforce is per direct op zoek naar een Research & Public Affairs Expert

World Television Day 2023 in het teken van toegankelijkheid van tv-platforms en content

20-11-2023 | 15:00:00
Op 21 november wordt jaarlijks World Television Day gevierd, een dag om de kracht van televisie te benadrukken. Het thema dit jaar is toegankelijkheid

[Screenforce] Merken die een jaar niet adverteren verliezen 10 procent marktaandeel

15-11-2023 | 11:10:00
Uit onderzoek blijkt dat wanneer je als merk stopt met adverteren dit negatieve lange termijn invloed heeft op je merkbekendheid en je marktaandeel

[Screenforce] Hoe gebruik je aandacht als de nieuwe media-currency

24-10-2023 | 11:58:00
Het media ecosysteem is de afgelopen jaren op een disruptieve manier geëvolueerd

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.