Baba Touré en Guy Lokhoff lanceren influencer marketingbureau Combo, Noushin Shirzadi directeur

Baba Touré en Guy Lokhoff lanceren influencer marketingbureau Combo, Noushin Shirzadi directeur

Baba Touré en Guy Lokhoff lanceren influencermarketingbureau Combo. Combo biedt de volledige scope van influencermarketing anno 2024 en ontwikkelt strategieën op een cultureel relevante manier.

Gedreven door dezelfde missie en kernwaarden als die van social-first bureau Home (voorheen Hammerfest), maar met een eigen propositie, organisatie en portfolio. Zo wordt er aan Combo gebouwd sinds het afgelopen jaar. Het idee om een influencer marketingbureau te starten ontstond echter al langer geleden.

Baba Touré: “We merkten met onze Home-campagnes dat er behoefte was aan een partij die handelt vanuit maatschappelijke waarden, de volledige focus legt op influencer marketing als specialisme en begrijpt hoe je merken bouwt in deze tijd. De wereld van influencer marketing is volop in ontwikkeling en we geloven in de toekomst ervan. Daarom hebben we besloten Combo op te richten.” 

Combo neemt het community-denken als startpunt, met het doel om merken te verbinden met cultuur door samen te werken en te co-creëren met community frontrunners. Zo noemt het bureau de influencers van vandaag. Dit zijn mensen die een waardevolle stem hebben binnen community’s en narratieven kunnen veranderen.

Focus

Met een volledig geïntegreerde aanpak - van community-onderzoek tot influencerselectie, conceptontwikkeling, contentstrategie, creatie, distributie en impactanalyse - wil Combo bijdragen aan de commerciële doelstellingen van een merk.

Het bureau wordt geleid door Noushin Shirzadi, die hiervoor vijf jaar als business director heeft gewerkt bij communicatiebureau oona. Ze startte haar carrière bij Hearst als marketeer en brand manager voor verschillende mediamerken.

Inclusievere morgen

Noushin Shirzadi: "Toen ik voor het eerst hoorde over Combo, wist ik dat dit mijn volgende stap zou zijn. Vanuit de gedeelde missie om een inclusievere morgen te creëren met het werk dat we met community frontrunners maken, zie ik het als onze uitdaging om met alles wat we doen voorbij het geijkte te gaan. Community is het nieuwe buzzwoord in marketing. Dat juich ik toe, zolang er transparant en vanuit ethische waarden wordt gehandeld. It’s a two-way street. Weet tegen wie je het hebt en wat hen beweegt, voordat je iemands aandacht vraagt vanuit een merkperspectief. Ik kijk ernaar uit om hier met Combo het verschil te mogen maken.”

Combo werkt sinds de oprichting voor klanten als Zeekr, Slachtofferhulp en Rookvrije Generatie. De focus ligt, net als bij partnerbureau Home, op zowel commerciële als maatschappelijke klanten.

www.comboagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Koninklijke Jumbo kiest New Kith voor influencermarketing

18-07-2024 | 10:28:00
New Kith zal vanaf juli 2024 verantwoordelijk zijn voor de influencer marketingactiviteiten van Koninklijke Jumbo in Nederland en België

Yvonne Coldeweijer gestopt met (betaald) roddelkanaal

13-07-2024 | 17:13:00
Yvonne Coldeweijer is gestopt met het verspreiden van roddels (die zij stelselmatig juice noemde). De influencer stopte eind april 2024 met het openlijk via Instagram (Life of Yvonne) verspreiden van de roddels om met een betaald kanaal

dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening

10-07-2024 | 10:13:00
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf

Commissariaat voor de Media deelt na 2 jaar eerste (lage) boete uit voor influencermarketing

09-07-2024 | 17:50:00
Het Commissariaat voor de Media heet na 2 jaar toezicht een eerste (lage) boete uitgedeeld vanwege overtreding van de regels voor influencers

Teenmag founder Thomas Brok neemt ParraTV en SoWhat! over van failliete Just Another Media Company

09-07-2024 | 12:47:00
Teenmag neemt onder meer de merken ParraTV & SoWhat! over van het failliete Just Another Media Company en vormt hiermee een Gen-Z / Gen-A publisher onder de naam ‘Swipe Publishing

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.