Marketing Report
BAM Wonen lanceert in samenwerking met iO duurzaam woningconcept Flow

BAM Wonen lanceert in samenwerking met iO duurzaam woningconcept Flow

BAM Wonen presenteert Flow: toekomstbestendige houten woningen die kwalitatief, duurzaam en betaalbaar zijn. Het concept kwam tot stand in samenwerking met end-to-end agency iO, onder andere voor het merkverhaal, merknaam en visuele identiteit.

Woningconcept Flow

Flow staat als woningconcept voor optimaal gebruik van hout: de bron van een aanvoer van kwalitatieve, betaalbare woningen. Via Flow produceert BAM Wonen duurzaam en off-site, circulair en met het welzijn van de (toekomstige) bewoner centraal. 

Agency iO ging aan de slag met de merkidentiteit en conceptstrategie van Flow. Het team ontwikkelde het merkverhaal en bijbehorende visuele stijl en zorgde voor relevante brandbuilding naar aanloop van de lancering van het woningconcept. Hierbij was de end-to-end propositie van iO ideaal, gezien de creatieve samenwerking tussen brand marketeers, technologie-experts en BAM Wonen.

Laura Mouthaan, communicatiespecialist bij BAM Wonen: "Met Flow brengen we woningbouw in beweging. Snel, duurzaam en betaalbaar. Zo’n ambitieus concept wilden we laden met een minstens even ambitieus merk. iO begreep ons, net als ons DNA, en zorgde voor een passende vertaling in woord, beeld en technologie. Hun end-to-end expertise maakt van hen een ideale partner voor de lancering van dit nieuwe merk."

www.iodigital.com

www.bamflow.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.