Marketing Report
INTERSPORT en b-like gaan samenwerking aan

INTERSPORT en b-like gaan samenwerking aan

INTERSPORT International en de online sport-activatie-app b-like tekenen een driejarig samenwerkingscontract om mensen te inspireren en activeren om meer in beweging te komen.

De gezamenlijke ambitie is om de populariteit en de kracht van social media te benutten om mensen te activeren om vaker te bewegen en actieve communities te creëren. Er worden niet alleen inspirerende sportmomenten gedeeld, ook wordt gebruik gemaakt van een mirroring technologie. Hierdoor wordt het leuker en interactiever om progressie te boeken.

Christoph Frechen, General Manager Global Marketing bij INTERSPORT Group: "Met wereldwijd meer dan 5.400 winkels deelt INTERSPORT Group het enthousiasme voor sport. We kijken altijd uit naar nieuwe en inspirerende mogelijkheden om te connecten met mensen die hun plek in de wereld van sport proberen te vinden. Ons partnership met b-like is een perfecte fit omdat we beide mensen willen aanmoedigen om meer te sporten op een leuke manier. Die missie is vandaag de dag belangrijker dan ooit."

Alain Manche, CEO b-like: "We gaan onze gezamenlijke reis in Nederland starten. We hebben veel zin deze speciale en krachtige samenwerking te meer we alle twee een gezonde impact willen maken op een leuke, inspirerende en innovatie manier."

www.intersport.com

www.b-like.app

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.