
NHL Stenden kiest Happy Horizon als strategische partner
Happy Horizon is opnieuw gekozen door NHL Stenden als agency voor zowel nationaal als internationaal bereik. Happy Horizon gaat aan de slag met de online marketing, strategie en creativiteit.
Video-format HappyTV
Happy Horizon kwam als winnaar uit de pitch door innovatief gebruik van het video-format HappyTV. In combinatie met een team dat zich richt op de behoeften van de klant, sluit Happy Horizon goed aan bij de visie van het huidige onderwijsstelsel. Bovendien onderscheidde de digital agency zich van andere deelnemers door een aanpak die zich ook richt op de ouders/voogden van de studenten.
Marina Pieters, Managing Director bij Happy Horizon: "Het laat zien dat we als team excelleren in uitdagende vraagstukken. Door teamwork, talentgedreven werken en onze uitgebreide vakkennis spelen we goed in op de vraag van onze klant en weten we samen het maximale resultaat te behalen."
Verhogen naamsbekendheid
NHL Stenden beschikt over zowel nationale als internationale opleidingen en is gevestigd op meerdere plekken in Nederland, waaronder Leeuwarden, Groningen en Amsterdam. De Hogeschool richt zich vooral op jongvolwassenen, mensen die willen studeren naast hun werk, omscholers en de ouders/voogden van studenten. Doelstellingen waar NHL Stenden in samenwerking met Happy Horizon aan gaat werken zijn onder andere de instroom van nieuwe studenten, bewerkstelligen van een groei van inschrijvers, verhogen van de naamsbekendheid in de provincie en het bereiken van jonge doelgroep via nieuwe kanalen.
Mis geen nieuws meer en volg ons op LinkedIn.
Lees ook:
Babilou Family Nederland kiest Happy Horizon als fullservicebureau
Happy Horizon opent hub in Utrecht
Qredits kiest Happy Horizon als partner voor marketingactiviteiten
Ingrid Staffhorst en Wouter van den Berg Hub Managers Happy Horizon
OnePlus kiest Vertigo 6 als pr-bureau voor Benelux