Ocean Outdoor verlengt contract voor reclamemast in Leiden en voegt groene revolutie toe

Ocean Outdoor verlengt contract voor reclamemast in Leiden en voegt groene revolutie toe

Ocean Outdoor heeft het contract voor de reclamemast in Leiden met 15 jaar verlengd. Sinds de jaren 90 is Ocean Outdoor actief in en rond Leiden en blijft daarmee haar groeiende portfolio van toplocaties uitbreiden.

Groene toevoeging

Stan Thijssen, Chief Development & Operations bij Ocean Outdoor, zegt: "We zijn enorm trots dat we de samenwerking met de gemeente Leiden hebben kunnen verlengen. Bovendien zal één zijde permanent worden voorzien van een verticale tuin, waarmee we onze duurzaamheidsagenda onderstrepen."

Ocean Outdoor heeft ervoor gekozen om een verticale tuin van meer dan 100 vierkante meter te plaatsen aan de achterzijde van de reclamemast. Deze groene toevoeging heeft een positief effect op de lokale luchtkwaliteit en draagt bij aan een gezonder leefmilieu. De verticale tuin zal ook helpen bij het verminderen van fijnstof en schadelijke stoffen in de lucht, zoals stikstofoxiden (NOx) en vluchtige organische stoffen (VOS). De bladeren van de planten vangen deze deeltjes op en absorberen ze, waardoor de concentratie in de directe omgeving wordt verminderd. Daarnaast zal de verdamping van water door de planten een verkoelend effect hebben op de directe omgeving van deze groene C-zijde, wat de temperatuur ten goede zal komen en beide led schermen zal helpen.

Duurzame oplossing

De digitale reclamemast bevindt zich langs de A4 bij Leiden, een stad met meer dan 120.000 inwoners, en langs de N11 richting Zoeterwoude-Rijndijk. De mast beschikt over twee digitale schermen: één richting Amsterdam en één richting Den Haag. De A4 is een belangrijke snelweg die Amsterdam verbindt met steden als Leiden, Den Haag, Delft, Rotterdam en Bergen op Zoom en strekt zich uit tot aan de Belgische grens. De snelweg staat bekend om zijn verkeersdrukte tijdens de ochtend- en avondspits en behoort tot de top 10 van drukste snelwegen in Nederland.

Ocean Outdoor blijft zich inzetten voor innovatieve en duurzame oplossingen in de out-of-home-industrie en kijkt uit naar een voortzetting van de succesvolle samenwerking met de gemeente Leiden.

www.oceanoutdoor.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Ocean Outdoor steunt IFAW bij het beschermen van de oceaan

07-06-2024 | 13:03:00
World Ocean Day vindt elk jaar op 8 juni plaats en vraagt aandacht voor het belang van een gezonde oceaan met een grote biodiversiteit

Ocean lanceert grootste digitale scherm in Emmen

07-05-2024 | 14:06:27
Met 65 schermen verspreid over twee winkelcentra biedt het full-motion netwerk de ideale omgeving voor livestreaming, data-integratie en sociale feeds

Samsung lanceert (D)OOH TikTok-activatiecampagne

11-04-2024 | 08:59:00
van schermen in treinstations en winkelcentra tot aan enorme billboards in grote steden als Amsterdam, Rotterdam, Brussel en Antwerpen.

Inzendingen Digital Creative Competition van Ocean Outdoor geopend

26-03-2024 | 09:02:00
Ocean Outdoor lanceert opnieuw haar jaarlijkse Digital Creative Competition en rolt deze gelijktijdig uit in de andere Ocean landen

JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next

21-03-2024 | 06:45:00
Het joint industry committee BRO heeft onder de naam BRO Next een vernieuwd buitenreclame bereiksonderzoek gelanceerd onder de naam BRO Next

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.