Tag Resultaten

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor ING

24-05-2024 | 08:54:11
De campagne richt zich op kernwaarden zoals creativiteit, volharding, aanvallend spel en eigenwijsheid

ING en TBWA voorzien sluizen op Schiphol van verhalen rondom persoonlijke transformatie

15-03-2024 | 11:16:00
De campagne is een weerspiegeling van de belofte van ING om bankieren moeiteloos te maken en mensen aan te moedigen meer te doen van wat hen beweegt

ING en Mastercard introduceren Touch Card voor klanten met visuele beperking

05-03-2024 | 12:16:00
Touch Card is ontworpen om tijdens het betalen de onafhankelijkheid te vergroten voor mensen met een visuele beperking

TBWA/NEBOKO en ING lanceren campagne tegen ongelijkheid in de voetbalwereld

30-06-2023 | 09:40:00
44 procent van voetballende vrouwen en meiden krijgen nog altijd te maken met minder goede faciliteiten en minder goede trainingen

ING Nederland en ING België kiezen TWBA\Neboko en TBWA\Brussel als creatieve partners

09-09-2022 | 23:30:00
ING België en ING Nederland hebben TBWA\Neboko in Nederland en TBWA\Brussel verkozen als creatieve partners voor alle externe campagnes in beide landen. ING werkte de afgelopen 12 jaar samen met Wunderman Thompson

ING lanceert campagne: Alles in de hand

06-11-2020 | 15:12:33
ING heeft een campagne gelanceerd onder de noemer Alles in de hand. In de campagne staat centraal dat ING mensen helpt om in charge te zijn over hun bankzaken zodat deze zich vrij voelen om te doen wat men écht belangrijk vindt.

[Interview] Nanne Bos over Do Your Thing bij ING

23-01-2020 | 14:17:00
ING lanceerde zijn nieuwe slogan en merkgedachte Do Your Thing. Het merk ING is wereldwijd uniform gemaakt. We spraken Nanne Bos, global head of brand management bij ING

Do your thing nieuwe slogan en merkgedachte ING

09-01-2020 | 00:35:00
ING heeft een andere merkrichting gekozen met de slogan Do your thing. De bank wil laten zien dat ze mensen in staat stelt mensen een stap voor te blijven en ze aan te moedigen meer dingen te doen die hen raken

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.