Tag Resultaten
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
[Screenforce] Zo profiteer je van sportsponsoring
Hoe kun je als communicatieprofessional inhaken op sportevenementen zoaks het EK, de Tour de France of de Olympische Spelen?
Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Atradius Collections wordt shirtsponsor van de Nederlandse nationale basketbalteams
Basketball is de snelst groeiende sport in Nederland en uiteraard is de Nederlandse Basketball Bond (NBB) er alles aan gelegen om die trend door te zetten.
50 Years of Rumble: eerbetoon aan het iconische gevecht tussen Ali, Foreman en de Strijd tegen Parkinson
Op 30 oktober 1974 vond het historische gevecht plaats dat de wereld van boksen voorgoed veranderde – Rumble in the Jungle
MediaMarkt hoofdsponsor Feyenoord
MediaMarkt Nederland heeft een driejarig contract gesloten als hoofdsponsor van Feyenoord. Het partnership gaat in op 1 juli 2024 en is afgesloten tot en met 30 juni 2027
Hé wat leuk! Een bericht van... Martin de Boer
Na vijf fantastische seizoenen als trotse hoofdsponsor van Feyenoord kregen we afgelopen dinsdag een bijzonder cadeau
Herbalife gaat partnership aan met shorttrackster Xandra Velzeboer
Het partnership markeert een samenwerking tussen een bedrijf dat zich inzet voor de bevordering van een gezonde en actieve levensstijl
[België] Mortierbrigade maakt tamelijk briljante campagnefilm voor Equal Pay Day van ZIJkant
Hoeveel verdien jij? Het blijft een ongemakkelijke vraag. Dat bewijst een onderzoek dat ZIJkant liet uitvoeren door Ipsos
Feyenoord: Mediamarkt hoofdsponsor?
De Telegraaf meldt dat Mediamarkt de hoofdsponsor wordt van voetbalclub Feyenoord. Net als Feynoord is het hoofdkantoor van Mediamarkt Nederland in Rotterdam gevestigd
Belgische ACC en UBA brengen de directe en verborgen pitch-kosten in beeld
De Belgische brancheverenigingen ACC en UBA hebben – in samenwerking met PitchPoint – een whitepaper uitgebracht over de directe en de verborgen kosten van pitchen bij bureaus én bij opdrachtgevers
Samsung sponsor Nederlandse Basketball Bond met oog op Olympische Spelen Parijs
Om de sport naar een nog hoger niveau te tillen, gaan Samsung en de Nederlandse Basketball Bond (NBB) een 3-jarig partnership aan
Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750
Amsterdam en Heineken slaan de handen ineen om de 750ste verjaardag van de stad mede mogelijk te maken
WeFilm ontwikkelt Vlaamse verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen
Heineken Experience opent tentoonstelling Oracle Red Bull F1-auto van Max Verstappen
De Heineken Experience biedt het hele jaar door toegang tot een tentoonstelling waar Formule 1 fans de Oracle Redbull F1-racewagen kunnen bewonderen
Energiedirect en PSV verlengen sponsorship tot 2026
Energiedirect en PSV hebben hun partnerschap verlengd tot 2026 verlengd
Real Madrid sluit sponsordeal met HP
Real Madrid heeft een wereldwijde technologie-sponsorovereenkomst met HP aangekondigd
Markteffect: Sponsorschap onderdeel van de marketingmix van 50+ mobiel
Het was een uitdaging om de markt te betreden, ondanks het feit dat ze de enige waren die zich specifiek op de 50-plus mobielmarkt richtten
FamousGrey is grote winnaar Belgische Best of Activation Awards
De 32° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards, levert een oogst van 48 Awards op, die over 15 verschillende bureaus worden verdeeld
Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards
De tweede editie van de Belgische Best of Reputation Awards, levert een oogst van 26 awards op, verdeeld over 13 verschillende bureaus