Tag Resultaten
Dentsu Creative/Ambassadors/Meau wint Zilveren Lion voor de originele muziek Een stukje van mij
Dentsu Creative heeft een Zilveren Lion gewonnen in de subcategorie Use of Original Composition van de categorie Lions for Music voor de KPN-campagne Stukje van Mij
Borstkanker Alfabet (TBWA\Neboko) en Kiki Virtual Human Interpreter (Media.Monks) winnen op Cannes Lions
De door TBWA\Neboko ontwikkelde campagne Borstkanker Alfabet (26 Signs) voor het Alexander Monro Ziekenhuis heeft een Bronzen Lion gewonnen in de subcategorie Art Direction Brand & Communications Design, in de hoofdcategorie Industry Craft
[Marketing Report Cannes 2024] Mara Janssen over Selmore
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Wesley ter Haar over Media.Monks
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Dolf Bekker over Ambassadors
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Remco Dongor over KAPOOOW
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Tim van de Wiel en Liam Tjoa over GoSpooky
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Maurice Wenneker over PAKT
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer over TBWA\NEBOKO
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
RTL AdAlliance organiseert RTL Beach tijdens Cannes
RTL Beach zal de hub zijn voor internationale adverteerders en bureaus om in contact te komen met Europese media en technologie.
[Cannes Report] Creatieven over reclame
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace
[Marketing Report Cannes] Vivian Kowalski over Somention
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes] Marc van Eck over TBWA
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes] Geert Hoogeveen over Teads Netherlands
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes] Marco Oonk over Fast Media
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes] Interview with Rizz Wangalachi (Ogilvy Africa)
Marketing Report is live in Cannes, speaking to key players in the market every day.
[Marketing Report Cannes] Interview with Becky Lowe (MassiveMusic)
Marketing Report is live in Cannes, speaking to key players in the market every day.
[Marketing Report Cannes] Interview with Daisy Domenghini (VaynerMedia EMEA)
Marketing Report is live in Cannes, speaking to key players in the market every day.
[Marketing Report Cannes] Interview with Kerrie Finch (2)
Marketing Report is live in Cannes, speaking to key players in the market every day.
[Marketing Report Cannes] Monique Bergers over N=5
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report