Tag Resultaten
Dove lanceert bewustwordingscampagne misrepresentatie schoonheid AI
De buitensporige waarde die de maatschappij aan uiterlijk hecht, heeft de druk opgevoerd om aan een bepaalde schoonheid te voldoen
Dit zijn de 28 beste werkgevers voor vrouwen in Nederland
Voor het eerst heeft Great Place To Work, naast de jaarlijkse lijst van beste werkgevers van Nederland, de Best Workplaces for Women bekend gemaakt
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
ING en Mastercard introduceren Touch Card voor klanten met visuele beperking
Touch Card is ontworpen om tijdens het betalen de onafhankelijkheid te vergroten voor mensen met een visuele beperking
Kult&Ace introduceert website en Gen Z kennisspel Kulture Seconds
Dit interactieve kennisspel is ontworpen om andere generaties en bedrijven te stimuleren Gen Z beter te begrijpen
Hoe navigeer je samen met je klant door ethische dilemma’s?
Bureau eigenaren Alain Dujardin Greenberry en Mario Grunitz WeAreBrain delen inzichten hoe je dat voor elkaar kunt krijgen
Slechts één op de vijf experts in de media is vrouw: handboek voor meer vrouwelijke experts in de media
Van alle experts die aan het woord zijn, is slechts één op de vijf vrouw. Komen vrouwen wél aan het woord, dan lopen ze risico op stereotiepe framing en haatberichten
[Column] Bas Vlugt: Effies 2023, de reclamewereld haat zichzelf
Op de dag dat de Effie Awards het 40-jarig bestaan vierde, stelde een commissie van de Verenigde Naties vast dat Israël op het punt staat genocide te plegen in Gaza en werd bekend dat voor elke tank van de Oekraïne die Rusland kapot schiet Oekraïne 4,5 Russische tanks kapot schiet - die ratio kon wel eens net hoog genoeg zijn voor Oekraïne om de oorlog te winnen of net niet, dat kan ook
Nationale-Nederlanden en het Jeugdeducatiefonds zetten zich in tegen kansenongelijkheid
Nationale-Nederlanden (NN) en het Jeugdeducatiefonds werken samen om meer kinderen in aanraking te laten komen met kunst en cultuur
Het ministerie van VWS lanceert digitaal spel Vraagje?!
Hiermee wil het ministerie van VWS mensen bewust maken van de bijdrage die zij kunnen leveren aan een toegankelijke samenleving en hen tot actie bewegen
[Interview] Claudia Wehmeijer over de Pride-campagne van Baker McKenzie
De tas met een boodschap en kleurrijk regenboogontwerp is een symbool geworden van de wereldwijde verbindingen en de commitment aan duurzaamheid, inclusie, diversiteit en gelijkheid
Mattel introduceert extra producten ter ere van Barbie the Movie
Barbie the Movie, die nu in de bioscoop draait, heeft meerdere box office records verbroken
Fitzroy ontwikkelt activatie voor Kinki Kappers tijdens Milkshake
Kinki Kappers staat zaterdag 29 juli op het Milkshake festival met haar activatie Cut Caravan, ontwikkeld door Fitzroy
Dirk Kunze CEO van RNW Media
Dirk Kunze volgt Jacqueline Lampe op, die RNW Media meer dan zeven jaar heeft geleid
PRGoeroes vergroot zichtbaarheid van Le Wagon
Het doel van Le Wagon is om steeds meer mensen in Nederland aan tech-vaardigheden te helpen en het aantal tech-vrouwen in ons land te laten groeien
Pathé organiseert Pride Avond in Koninklijk Theater Tuschinski
In gesprek over de rol van film in bewustwording en normalisering van de LHBTIQIA+-community
Lydia Gumbs COO van PAKT
Lydia Gumbs vormt samen met Maartje van Wijk en Maurice Wenneker, beiden co-CEO, en Johns Besselsen, de CFO, het Management Team van PAKT
Mastercard en Big Group Amsterdam lanceren podcastserie The Pride Side
Mastercard wil door middel van deze podcasts een platform geven aan belangrijke verhalen uit de queer community
Youvia en Young Victory Athletics verlengen sponsorship deal
Het Nederlandse Youvia en de Rwandese vrouwenvoetbalclub Young Victory Athletics (YOUVIA WFC) verlengen hun sponsorship deal met een jaar
Triple Double ontwikkelt maatschappelijke campagne #FootbALL voor UEFA
In aanloop naar de UEFA Champions League Finale ontwikkelt sportmarketingbureau Triple Double de voetbal-maatschappelijke campagne #FootbALL voor UEFA
Mèlanie Bosveld treedt toe als bestuurslid van VIA
Tijdens de Algemene Ledenvergadering van branchevereniging VIA is Mèlanie Bosveld benoemd tot nieuw VIA-bestuurslid