Tag Resultaten
DPG Media Radio: Hoger aandeel radio in mediamix leidt tot betere scores op merk KPI's
In 2022 en 2023 ging zo’n 9 procent van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen
[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een PHP developer Laravel
AudienceFirst part of ZUID Agency Group is per direct op zoek naar PHP developer Laravel -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group HQ Tilburg
[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een Frontend developer Nextjs
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Frontend developer (Next.js) -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group (HQ Tilburg)
Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.
Xelion kiest Fightclub voor branding en performance campagnes
Fightclub heeft onlangs een hernieuwde merkpositionering ontwikkeld voor Xelion, en werkt nu aan een campagne die de creatieve visie van het bureau vertaalt naar een aansprekende en effectieve strategie
Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen
Blauw Gras (ACE) ontwikkelt campagne-app RTL Nieuws & Entertainment
Blauw Gras (ACE) heeft voor en met RTL Nederland de campagne ontwikkeld voor de vernieuwde app van RTL Nieuws & Entertainment. De campagne wordt gevoerd via tv, abri's en online
Audiohuis lanceert podcast Threesome of Speech met Gregory Edelenbos, Jonas van Praag en Loeke de Waal
De vraag die centraal staat is: hoe indrukwekkend blijft een speech als deze wordt ontdaan van zijn historische context?
Tweede Kamer neemt motie verbod onlinereclames online kansspelen aan
De Tweede Kamer heeft een motie aangenomen van Michiel van Nispen (SP) die de regering oproept om online reclames voor online kansspelen te verbieden
TAMBR ontwikkelt audio-identiteit Wehkamp
Als verlengstuk van haar merkstrategie lanceert Wehkamp een audio-identiteit, ontwikkeld door TAMBR
Dave van Leeuwen (ZIGT): Radioreclame in je mediamix: werkt het nog wel?
We leven in een wereld waarin visuele stimuli hoogtij vieren. Dan stel je jezelf als marketeer vast wel eens de vraag of auditieve media nog wel een effectief middel zijn om je doelgroep te bereiken
Michiel Marsman & Dion Holla (Sizzer): Sonic Branding, maar dan sexy: jouw merk als muziekfestival
Tegenwoordig hebben merken steeds meer moeite om hun doelgroep te bereiken en relevant te blijven. Muziek is hiervoor een buitengewoon krachtige tool, echter - hoe werkt dit dan?
Nationale-Nederlanden en hardlopen.nl lanceren de NN Running Coach
De AI-chatbot, app en bijbehorende marketingcampagne worden ontwikkeld door sportmarketingbureau On Your Marks (voorheen TDE)
SuperRebel ontwerpt website en ontwikkelt video voor Aartsen
In het afgelopen halfjaar heeft Superrebel samen met het marketingteam van Aartsen en de websitebouwers van Livewall gewerkt aan een website
[DutchMedia Podcast] over DPG Media, Mediahuis, JUKE, piraterij (BREIN), Viaplay TV en politieke NPO-discussies
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Radio4all wordt per 24 april Yoursafe Radio
Radio4all, het radiostation van Joost Zuurbier onder leiding van Creative Director Giel Beelen zal per 24 april doorgaan als Yoursafe Radio met als ondertitel Where you can be who you want to be
Het Craftmore EASE-model: Hoe zorg je ervoor dat een premium brand experience website converteert
Steeds vaker krijgen we de vraag om voor merken premium digital brand experiences te realiseren, bijvoorbeeld voor een specifieke productlijn
Wissel.nl kiest voor The Marketing Xperience Company en Abovo Media als strategische partners
TMXC en Abovo Media bundelen hun krachten om de zichtbaarheid en positionering van Wissel.nl in de Nederlandse markt te versterken
AD-serie Nooit Verteld brengt verborgen verhalen van topsportsters aan het licht
Het AD heeft de documentaire videoserie Nooit Verteld gelanceerd. In deze videoserie zijn de persoonlijke verhalen van vijf topsportsters te zien die nooit eerder met de buitenwereld zijn gedeeld.
[Audify] NMO-maandcijfers maart 2024: NPO Radio 2 nog steeds grootste radiozender; Qmusic grootste in 20-49/25-65
Audify heeft de maart-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars licht gedaald is naar 131,1 minuten per dag (was 135,5 minuten)
Verlenging concessie NPO van demissionaire regering stuit op weerstand PVV/VVD/NSC/BBB
Demissionair staatssecretaris Fleur Gräper-Van Koolwijk (D66) wil haar plan doorzetten om de bestaande concessie van de NPO met twee jaar tot 1 januari 2029 te laten verlengen. De formerende partijen PVV, VVD, NSC en BBB zijn hier echter tegen