Tag Resultaten
[Dutch PR Awards 2024] Weber Shandwick: Pedigree
Weber Shandwick is een pr- en communicatiebureau, als onderdeel van the Interpublic Group, die werkt vanuit een earned-first gedachte
The Invaders en MullenLowe ontwikkelen groenten-campagne voor Knorr
Samen met gamers, modders en streamers zet Knorr groenten bovenaan het in-game menu.
Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards
De tweede editie van de Belgische Best of Reputation Awards, levert een oogst van 26 awards op, verdeeld over 13 verschillende bureaus
Weber Shandwick Nederland gaat pr doen voor DJI
Pr- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland gaat DJI, een speler in civiele drones en creatieve cameratechnologie, ondersteunen met lokale activiteiten. Het bureau gaat aan de slag met lokale productaankondigingen, influencersamenwerkingen en een media reviewprogramma
Happn kiest Weber Shandwick Nederland als pr- en communicatiebureau
Pr- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland gaat aan de slag voor dating app Happn. Het pr-bureau zal de Happn-app onder de aandacht brengen bij Nederlandse media en consumenten
Barbecuespecialist Weber-Stephen kiest voor Weber Shandwick Nederland
Pr- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland gaat aan de slag voor Weber-Stephen. De internationale barbecuespecialist heeft, na een uitgebreide pitch, Weber Shandwick Nederland als partner gekozen
Weber Shandwick zet AI in voor dataverzameling
Weber Shandwick lanceert een Global Intelligence-divisie om klanten van dienst te kunnen zijn met data-driven oplossingen. De divisie bestaat uit meer dan 100 datawetenschappers, -analisten en -engineers
United Wardrobe kiest voor Weber Shandwick Nederland
Weber Shandwick Nederland is verkozen tot het pr-bureau van United Wardrobe. Het bureau zal de online marktplaats voor het kopen en verkopen van kleding ondersteunen bij communicatie rondom haar missie om tweehandskleding de nieuwe norm te maken
Weber Shandwick Nederland communicatie- en pr-bureau Intertoys
Een van de eerste activiteiten die het bureau op zich neemt, betreft het B2C-mediaprogramma rondom de opening van de nieuwe flagshipstore van Intertoys in Utrecht op 19 juni 2019