Managementteam Robot Kittens breidt uit met Didi van Doggenaar

Door de uitbreiding met Didi van Doggenaar, bestaat het MT van Robot Kittens voortaan uit vier leden: Jesse Mons (Managing Director), Tijmen Mulder (Creative Director), Niels Filmer (Technical Director) en Didi van Doggenaar (Operations Director). Didi werkt sinds 2017 bij het creatief technisch bureau, ze hield zich al eerder bezig met het overzien van een deel van de operationele zaken. In haar functie is zij verantwoordelijk voor de verdere professionalisering en de planning van het bureau, maar ook de aansturing en coaching van de teamleden.

Didi van Doggenaar: “De afgelopen jaren hebben we met Robot Kittens al grote stappen gezet met het professionaliseren van onze club. Daarnaast hebben we veel nieuwe talent mogen verwelkomen, waarmee we inmiddels een stabiel en sterk team vormen. Ik ben trots op waar we staan en kan niet wachten om dit samen met ons team verder uit te bouwen.”

Jesse Mons, Partner en Managing Director van Robot Kittens: “Didi vervult al jaren een belangrijke rol binnen Robot Kittens. Haar professionaliseringsdrang stond vaak aan de basis van de inmiddels gemaakte stappen. Didi’s promotie en toetreding tot het managementteam is een mooie eerste stap in de verdere groeiplannen van Robot Kittens. Het team kijkt er naar uit om dit samen met haar tot een succes te brengen.”

www.robotkittens.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.