[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Bobbie Walkier over 0930 creative agency

Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.

Wij spreken Bobbie Walkier, oprichter en Creative Director van 0930 creative agency.

Bobbie: "“Wij zijn sinds 2008 nog steeds onderscheidend omdat we klein zijn en alles wat we nodig hebben erbij halen. B2B of B2C, dat maakt niets uit. We zijn onafhankelijk, we horen bij niemand. Op de korte termijn gaan we - best spannend - op accountgebied wat uitbreiding krijgen en gaan we onszelf voor het eerst wat meer in de markt zetten”. 

Bobbie zet een eerste flinke stap door met Marketing Report Live in Cannes om tafel te gaan.

Luister dit interview hier:


www.0930.nl
www.newbusinessradio.nl
www.
embassyofdutchcreativity.com

Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.