Revitalize aan de slag voor inbiome

Revitalize is een langdurige samenwerking aangegaan met inbiome. De samenwerking startte in juni 2021 toen Revitalize begon met het ontwikkelen van de rebranding van inbiome. Ook werkte de brand rebranding agency aan de eerste communicatie voor de Molecular Culture technologie. 

Beide partijen zijn een langdurige duurzame samenwerking aangegaan, waarbij het de bedoeling is dat Revitalize de toekomstige communicatie en uitingen van inbiome zal verzorgen.

Inbiome is een pionier in moleculaire diagnostiek. Het team ontwikkelt innovatieve moleculaire technologie die ervoor zorgt dat mensen gezonder en langer kunnen leven. Zijn gepatenteerde Molecular Culture technologie maakt radicaal snellere bacteriële diagnostiek en microbioomanalyse mogelijk.

Na jaren van klinisch onderzoek en product development bereikte inbiome in 2021 het punt waarop haar branding en communicatie naar een hoger niveau moest worden gebracht. Dit met het oog op de aanstaande productlancering van Molecular Culture.

Een referentie bracht hen bij Revitalize rebranding agency.  

Michael Versélewel de Witt Hamer, oprichter van Revitalize rebranding agency: "We vinden het fantastisch dat we vanuit ons specialisme een bijdrage mogen leveren aan de professionalisering van het inbiome merk en de communicatie rondom haar Molecular Culture technologie. Het was een geweldig mooie uitdaging om complexe microbiologische materie te vertalen naar een visueel aantrekkelijk merk en begrijpelijke communicatie."

Credits:

Opdrachtgevers : Dries Budding, Jord Budding | Branding & communicatie: Revitalize rebranding agency | 3D animatie: Motion Mitch | Fotografie: PAAR photography | Sound design: Lab-3 | Website Development: Active Collective

www.inbiome.com

www.revitalize.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes

Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?

08-09-2025 | 10:13:19
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.

NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah

08-09-2025 | 10:04:02
Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.