Zeeman-campagne in Madurodam via Out of Home Masters

Zeeman, FHCS en Out of Home Masters hebben samen een netwerk dat bestaat uit miniatuur billboards, masten en abri’s onthuld in Madurodam.

Zeeman en Madurodam hebben al een langlopende samenwerking, dus de keuze om de laagst mogelijk prijs te promoten in het attractiepark was een logische keuze. De billboards en abri’s van Zeeman zijn een jaar lang in Madurodam te zien.

De laagste prijs op het kleinste billboard

Jelle Nijman, sr. Client Manager van Out of Home Masters: “Hoe opvallender, hoe beter. Deze bijzondere kleine campagne met Zeeman en Madurodam is dan ook een feest om aan mee te mogen werken. Er is een unieke campagne ontwikkeld als aanvulling op het landelijke abri netwerk waarbij de creativiteit volledig past bij de cultuur van alle betrokken partijen.”

Kasper Figee, Teamlead Campain & Branding van Zeeman: “Tijdens het ontwikkelen van het mediaplan ontstond het idee om het concept kleiner kunnen we de prijs niet maken extra kracht bij te zetten door ook de reclameobjecten in Madurodam in te zetten. Een visueel concept dat de prijsbelofte op een eenvoudige, maar toch opvallende manier overbrengt. Met de hulp van Out of Home Masters is ons idee tot stand gebracht. Zeeman is sinds 2007 sponsor van Madurodam. In het park is ook een Zeeman filiaal met vrachtwagen te bewonderen’’.

Yvette Nieboer, hoofd marketing van Madurodam: “Onze attracties, doe-dingen en miniaturen zijn zoveel mogelijk een weerspiegeling van het Nederlandse straatbeeld. Een echte Hollandse Retail formule als Zeeman mocht hierin niet ontbreken.”

www.outofhomemasters.nl

www.zeeman.nl

www.madurodam.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.