Centercom wint concessie Veenendaal

Centercom Buitenreclame heeft de concessie voor Veenendaal gewonnen. De overeenkomst gaat in op 1 januari 2024 en loopt vier jaar.

In de gemeente Veenendaal was geen vast netwerk, men werkte er met het plaatsen van losse driehoeksborden.

www.centercom.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Global blijft één jaar langer DOOH op NS Stations verzorgen

08-12-2025 | 08:45:00
Global Media & Entertainment Nederland blijft nog één jaar de digitale buitenreclames (DOOH) op de NS Stations exploiteren

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:00
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Global geeft jongeren stem via buitenreclame

01-12-2025 | 08:43:20
Hun tekeningen zijn verwerkt tot grote posters in het kader van de tweede editie van Stem van de Straat, een project van Global Media & Entertainment

Morrisons kiest voor DOOH met Bauer Media Outdoor

25-11-2025 | 14:22:52
Bauer Media Outdoor gaat een netwerk van 300 digitale schermen installeren en beheren bij Morrisons-supermarkten in het Verenigd Koninkrijk.

Cornelie Weller: We blijven masters in Out of Home, we heten nu Talon

24-11-2025 | 14:05:00
Op maandag 29 september 2025 werd het OOH-mediabureau Out of Home Masters omgedoopt tot Talon. Dit volgde op de overname van Out of Home Masters op 21 januari 2025 door Talon. We spreken over de rebranding en de ambities van Talon in Nederland met Cornelie Weller, sinds mei 2025 Managing Director Benelux van Talon


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.