DPG Media: abonnees krijgen toegang tot alle premium-artikelen van alle kranten

Abonnees op één krant van DPG Media hebben met onmiddellijke ingang online toegang tot alle online premium-artikelen van de Volkskrant, Trouw, Het Parool, AD, Eindhovens Dagblad, Brabants Dagblad, BN/DeStem, PZC, Tubantia, De Gelderlander en Stentor. Het gaat om toegang tot de sites en de apps van de krantentitels.

Deze toegang geldt voor alle abonnees die een digitaal abonnement hebben, zaterdag + digitaal en compleet. Abonnees die een goedkoper abonnement hebben, krijgen deze toegang niet. Het lezen van een complete digitale editie of een pdf-krant kan alleen bij de titel waar men abonnee van is.

Bert Willemsen, Chief Marketing Officer van DPG Media: "We geven volledige toegang tot al onze nieuwsmedia. Hiermee geven we onze abonnementen meer waarde. Consumenten vragen om verdieping en gebruiken verschillende bronnen. Er is een grote interesse in regionieuws, en tegelijkertijd in landelijk en wereldnieuws, of opinie en achtergronden, of juist feel good-nieuws. Met deze nieuwe service kunnen we abonnees optimaal bedienen."

De verwachting is dat DPG Media een soortgelijke bundeling gaat aanbieden bij de tijdschriften, waar onder meer Margriet, AutoWeek, Donald Duck en vtwonen onder vallen. Op 1 december 2022 stopte DPG Media met Topics. Dat was een concept waarbij abonnees van de kranten van DPG Media op een simpele manier de content uit 13 DPG Media-dagbladen konden lezen zonder meerkosten.

www.dpgmedia.nl

www.volkskrant.nl

www.ad.nl

www.trouw.nl

www.parool.nl

www.ed.nl

www.pzc.nl

www.bndestem.nl

www.gelderlander.nl

www.stentor.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.