Dutch PR Awards 2024 | Cases
Cases
In de categorie Cases kunnen meerdere genomineerde cases worden bekroond met goud, zilver en brons.
De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is maandag 6 mei
De nominaties worden bekend gemaakt in de tweede helft van mei
De Dutch PR Awards worden uitgereikt op woensdag 26 juni tijdens M100 Summer Edition 2024 in Corendon Amsterdam Schiphol Hotel
Criteria
Dutch PR Awards 2024 wordt uitgereikt aan onderscheidende cases die moeten zijn uitgevoerd in de periode januari 2023 – voorjaar 2024 maar moeten zijn gestart in 2023. Het hoeft geen Nederlandse case te zijn maar moet wel in Nederland zijn uitgevoerd. Het concreet maken van de case met relevante cijfers die het succes van de case aantonen, vergroot de kans om door de jury te worden genomineerd.
Gebruikt onderstaand formulier om jouw case(s) in te sturen.
Lees alles over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden voor andere categorieën hier
Over de founding partners
PR-Dashboard is het bedrijf waar De Perslijst, PR-Newsroom, Persvragen en PR-Bootcamp onder vallen; diensten die het leven van pr professionals makkelijker en meer succesvol maken.
De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij bovenop het nieuws.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Drukbedrijf: verpakkingen worden marketinginstrument
Dentsu Creative Amsterdam lanceert DC PR
Uber biedt rondrit tijdens Amsterdam Light Festival
Waarom marketingafdelingen vastlopen in digitale transformatie
Newslab wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol
Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt
