Leven Lang Ontwikkelen Congres op 20 juni 2024
Op donderdag 20 juni 2024 vindt de eerste editie van het Leven Lang Ontwikkelen Congres plaats in de Verkadefabriek te Den Bosch. Het thema Leven Lang Ontwikkelen staat hoog op de agenda bij onderwijsinstellingen, werkgevers en de overheid.
Om deze reden hebben marktonderzoeksbureau Markteffect en organisatiebureau Organisatie Groep Zuid (OGZ) de handen ineengeslagen om onderwijsinstellingen, private opleiders en overige stakeholders te inspireren en informeren over de laatste trends en ontwikkelen tijdens dit landelijke LLO Congres.
Het thema Leven Lang Ontwikkelen (LLO) heeft maatschappelijk veel impact en de belangen zijn groot. Voor een duurzame arbeidsmarkt en om maatschappelijke problemen te kunnen blijven oplossen is het belangrijk dat individuen, teams en organisaties zich blijven ontwikkelen. De overheid, onderwijsinstellingen en bedrijven geven hier een impuls aan middels het beschikbaar stellen van middelen in geld en tijd, maar zijn vaak nog zoekende naar de juiste invulling en strategie.
Congres
Op het eerste LLO Congres word je middels diverse plenaire en break-out sessies op de hoogte gebracht van de laatste trends en ontwikkelingen door gespecialiseerde bureaus, onderwijsinstellingen, bedrijfsleven en diverse experts. Kom samen met collega’s praktische handvatten ophalen die je nodig hebt voor een efficiënte en duurzame LLO strategie en opleidingsportfolio, het vermarkten van het aanbod en interne- en externe samenwerking. De dag zal inspiratie bieden om met een frisse blik naar de eigen organisatie en diens LLO aanbod te kunnen kijken en een goed beeld te krijgen van de dynamiek die gaande is in de onderwijs- en opleidingsmarkt en in de maatschappij vanuit individuen, het bedrijfsleven en tal van sectoren.
Het belooft een dag vol kennisdeling te worden waarbij mbo-, hbo-, wo- en private onderwijsinstellingen en het bedrijfsleven met elkaar in gesprek gaan en van elkaar leren op basis van best-practices. Markteffect en OGZ kijken ernaar uit om iedereen die bezig is met LLO samen te brengen op deze exclusieve congresdag onder leiding van dagvoorzitter Wendelien Wouters.
Praktische informatie
Datum: 20 juni 2024
Locatie: De Verkadefabriek in Den Bosch
Tijden: 09:30 - 16:30 uur
Ticket: € 199,- excl btw.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nederlanders besparen opnieuw het meest in de supermarkt
Meer dan helft Generatie Z maakt zich zorgen om financiën
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
Onderzoek: gebruik vleesvervangers neemt af
Hoe marktonderzoek in citymarketing het verschil maakt
Ralf van Lieshout: Hoe publieksonderzoek GLOW helpt blijven stralen
Markteffect wint voor de twaalfde keer FD Gazellen Award
Onderzoek Markteffect: Bereidheid tot kleiner en verder wonen
[Vacatures] Markteffect zoekt een Senior Client Consultant
[Vacatures] Markteffect zoekt een Medior Client Consultant
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
[Vacatures] Markteffect zoekt een Kwalitatief Research Expert
Markteffect: Waarom een marketingplan onmisbaar is voor 2026
Onderzoek: kansen én zorgen rond AI in de klas
Markteffect: Denk niet voor je klant, luister naar hem
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert