NRC boekt met digitale krant grootste additionele bereik van alle nieuwsmerken

Uit het NMO-bereiksonderzoek blijkt dat NRC met zijn digitale krant het grootste additionele bereik heeft van alle nieuwsmerken. De digitale editie zorgt voor een extra bereik van 81 procent voor de NRC-krant, wat aangeeft hoe belangrijk deze editie is voor het totale bereik.

Digitale Impact Pagina

Om adverteerders optimaal te bedienen in de digitale omgeving, introduceert NRC de Digitale Impact Pagina. Deze schermvullende, aanklikbare advertentie is speciaal ontworpen om directe acties te stimuleren en maximaal bereik te genereren onder de digitale lezers van NRC.

Madelon Fortuin, commercieel directeur van Mediahuis NRC: "We zijn trots dat we nu ook extern kunnen aantonen dat NRC groeit. Onze digitale krant trekt een jonger en interactiever publiek aan, wat nieuwe advertentiemogelijkheden biedt. De Digitale Impact Pagina is hier een goed voorbeeld van."

NRC's digitale groei leidt tot een jonger lezersprofiel, met bijna de helft van de NRC-podcastluisteraars en een aanzienlijk deel van de digitale lezers onder de 35 jaar. Dit jongere, hoogopgeleide en ambitieuze publiek maakt NRC aantrekkelijker voor adverteerders.

www.mediahuisnrc.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Madelon Fortuin: Laagste churn ooit in 2025 mede dankzij New York Times

09-12-2025 | 15:01:00
Madelon Fortuin is commercieel directeur bij Mediahuis NRC. We blikken met haar terug op het afgelopen jaar en het komende jaar

[Vacatures] NRC zoekt een Nieuwsredacteur

13-11-2025 | 07:55:00
NRC is per direct op zoek naar Nieuwsredacteur (0,6 fte)

Politieke kopstukken te gast in Haagse Zaken van NRC

24-09-2025 | 11:55:00
NRC begint met een serie wekelijkse interviews met lijsttrekkers, in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen.

Mediahuis NRC en Airborne ontwikkelen podcastserie Achmea

22-09-2025 | 13:37:00
De reeks richt zich op maatschappelijke thema’s als duurzaamheid en toekomstbestendig werken.

[Vacatures] NRC zoekt een Web Analyst

19-09-2025 | 09:42:00
NRC is per direct op zoek naar Web Analyst

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.