
[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities
REVITALIZE is een boutique rebranding bureau voor merken, die meer relevantie, zichtbaarheid en succes willen. Laat ons team van rebranding specialisten jouw merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien.
Bekijk ons werk met tekst en uitleg
Kijk ook:
Michael Versélewel de Witt Hamer: Waarom veel merken ineens dezelfde merkuitstraling hebben
Rebranding lijkt soms een potje stoelendans. Het ene merk schuift wat naar links, het andere naar rechts, maar uiteindelijk zitten ze allemaal op dezelfde stoel
Revitalize breidt samenwerking met Komori wereldwijd uit
Wat begon als een Europese opdracht, is inmiddels uitgegroeid tot een structureel partnerschap dat meerdere merken en continenten beslaat.
Campagne REVITALIZE: Vol energie met Lassie Haverrijst
REVITALIZE gaat structureel voor Lassie werken, het eerste zichtbare werk is een campagne voor Lassie Haverrijst.
REVITALIZE ontwikkelt campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt
Om het belang van onderzoek te benadrukken en donaties te werven, lanceert ParkinsonNL de campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt, ontwikkeld door creatief bureau REVITALIZE.
Revitalize ontwikkelt campagne voor ParkinsonNL
Revitalize heeft een campagne ontwikkeld voor ParkinsonNL onder de noemer Sta vooral niet stil bij Parkinson.en is gericht op een breed publiek
Partner worden
Ook een showreel - en nog veel meer - op onze website? Neem dan contact op met Eric-Jan Vis - [email protected] | 0653 - 41 12 13
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt