Tag Resultaten

[Merken100] Maartje Bersi (SNS): Ik kijk vooral naar de factoren die de merkkracht bepalen

26-04-2024 | 08:45:00
SNS Bank is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Maartje Bersi, Brand & Communications Manager bij de SNS Bank.

[JUMP! Retail] Thoughtful Thursday met Peggy Kaal

23-06-2023 | 10:00:00
In samenwerking met JUMP! Retail worden gasten door Frank Quix en Ernst-Jan Smids geïnterviewd over de belangrijkste topics uit de boardroom van retailers

[Interview] Peggy Kaal (SNS): Kleine ondernemers denken niet kleiner dan grote

07-01-2023 | 16:23:00
Peggy Kaal is Manager Merk en Communicatie bij SNS. Zij is op nummer 81 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar

Alfred ontwikkelt campagne winterklaargesprek ondernemers SNS

30-11-2022 | 09:40:00
Voor veel ondernemers lijkt het een zware winter te worden: hoge inflatie, hoge energiekosten en weinig personeel. Voor dit soort situaties liggen geen standaardoplossingen klaar. Daarom bedachten SNS en Alfred International het winterklaargesprek

Alfred ontwikkelt Wakkerliglijn voor SNS

21-09-2022 | 08:01:00
Nederland ligt na Prinsjesdag wakker van zorgen over geld. SNS staat klaar, vandaag zelfs ’s nachts

[Marketing Report Radio] Marleen Hendriksen over SNS Bank: Eerst de mens, dan het geld

22-08-2022 | 12:26:00
Marleen Hendriksen is marketeer Hypotheken bij SNS Bank. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de nieuwe commercial en de hypotheekmarkt

Alfred International ontwikkelt campagne SNS Wonen

15-08-2022 | 10:37:00
Reclamebureau Alfred ontwikkelt campagne voor SNS wonen. SNS, de bank die zich sinds begin dit jaar profileert met Eerst de mens, dan het geld, helpt in de huidige wooncrisis met kansvergroters

[Interview] Peggy Kaal (SNS Bank): Je moet de merkclaim in deze tijd vooral nadrukkelijk waarmaken

04-07-2022 | 11:46:00
Peggy Kaal is manager merk en communicatie bij SNS Bank. We spreken haar over de nieuwe koers van de SNS bank: Eerst de mens. Dan het geld. Of beter, dezelfde koers, historisch gezien maar nu veel nadrukkelijker, en meer op deze tijd geënt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.