Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Clubwatcher betaald voetbal
Mediahuis is per direct op zoek naar Clubwatcher betaald voetbal -Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef Sport
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef Sport - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Regioverslaggever
Mediahuis is per direct op zoek naar Regioverslaggever - Fulltime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redacteur
Mediahuis is per direct op zoek naar Redacteur -Fulltime/Parttime
[Onderzoek] GroupM: Addressable werkt ook voor awareness doelstellingen, 29 procent meer impact op merk KPI’s
Addressable videoreclame maakt 29 procent meer impact op awereness dan reguliere creaties. Dit stelt GroupM na een onderzoek van Memo2 (onderdeel van Kantar) onder 4350 respondenten
PR-Dashboard: Timing is alles, hoe je persberichten perfect afstemt op media deadlines
Hieronder gaan we uitleggen hoe je het effect van je persbericht maximaliseert door de juiste timing
[Vacancy] Nielsen has a position for Account Manager / Client Strategy Manager
Nielsen is directly looking for Account Manager / Client Strategy Manager -Full Time /Hybrid
[Vacatures] MediaTest zoekt een Senior Research Consultant
MediaTest is per direct op zoek naar Senior Research Consultant
[Column] Bob Goulooze: Song
Ik zat in de auto toen op de radio de melding kwam dat onze songfestival inzendig ‘s avonds de generale repetitie zou gaan missen
Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers
[Audify] NMO-maandcijfers april 2024: NPO Radio 2 grootste radiozender; Qmusic grootste in 20-49
Audify heeft de april-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 131,1 minuten per dag stabiel is
Teads na DPG Media op plaats 2 in online mediabereik
Maandelijks bereik van 11,85 miljoen mensen, wat neerkomt op 83,8 procent van de Nederlandse internetgebruikers van 18+
[Vacatures] ZIGT zoekt een Junior Data Analist
ZIGT is per direct op zoek naar Junior Data Analist – Hoofddorp
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social & video-redacteur WANT
Mediahuis is per direct op zoek naar Social & video-redacteur WANT
[Vacatures] DPG Media zoekt een Lead data-analist AD regiotitels
DPG Media is per direct op zoek naar een Lead data-analist AD regiotitels -Rotterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Ervaren Online redacteur Ouders van Nu
DPG Media is per direct op zoek naar een Ervaren Online redacteur Ouders van Nu -Amsterdam
[Whitepaper] Omnicom: Kansen voor duurzaam ondernemen groot in Nederland
Omnicom PR Group (OPRG) publiceert een whitepaper die het Nederlandse bedrijfsleven richting geeft op het gebied van duurzaam ondernemen
[Onderzoek] DVJ Insights: Wat is de impact van bioscoop-reclame vergeleken met andere kanalen?
De filmindustrie is compleet opgebloeid. Vele bioscoopbezoekers keerden na de pandemie terug naar de theaters en wereldwijd worden records gebroken
[Vacancy] Nielsen has a position for an Associate Solution Manager
Nielsen is directly looking for Associate Solution Manager -Fulltime/Hybrid
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior product Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior product Designer -Fulltime/Parttime
[Vacatures] TopGear Nederland zoekt een Senior Online Redacteur
TopGear Nederland is per direct op zoek naar een Senior Online Redacteur