Tag Resultaten
[Box Office] Garfield komt binnen op nummer 1 | Week 18
Nadat Garfield onverwacht herenigd wordt met zijn langverloren vader worden hij en zijn hondenmaatje Odie gedwongen om hun verwende levens achter te laten
[Onderzoek] DVJ Insights: Wat is de impact van bioscoop-reclame vergeleken met andere kanalen?
De filmindustrie is compleet opgebloeid. Vele bioscoopbezoekers keerden na de pandemie terug naar de theaters en wereldwijd worden records gebroken
Hillenaar Outdoor plaatst digitale reclamemast langs de A9 Beverwijk
De positionering van de digitale reclamemast tussen Haarlem en Alkmaar genereert een impact bij ruim 330.000 wekelijkse passanten
[Box Office] The Fall Guy komt binnen op nummer 1 | Week 17
Een stuntman (Ryan Gosling) die aan lager wal is geraakt, moet de vermiste ster van de blockbusterfilm van zijn ex-vriendin (Emily Blunt) vinden
DDB en Lexus parkeren flagship store in P.C. Hooftstraat
Mensen stonden deze week verbijsterd te kijken bij de onthulling van de showroom van Lexus, die vlak voor de winkelpanden van Amsterdam werd geparkeerd.
EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".
Pathé breidt Pathé Home uit naar Frankrijk
Dit platform, geïnspireerd door Pathé Thuis in Nederland, biedt Franse filmliefhebbers een selectie van bijna 3000 titels bij de lancering
Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland
In samenwerking met Distributed Media Group werd een HyperGram 3D-video uiting gemaakt. HyperGram is een media activatie tool met holografische technologie
[Box Office] Back to Black komt binnen op nummer 1 | Week 16
Met twee premières deze week haalt Back to Black het meeste weekend bezoekers binnen
Global Media & Entertainment krijgt voorlopige exploitatie buitenreclame RET (Rotterdam)
Vanaf 1 mei 2024 is Global na 6 jaar terug in Rotterdam met bijna 3000 Out-of-Home postervlakken op straat en in de metro
Vue opent in april 2025 een bioscoop in de Amsterdamse Houthavens
Vue opent naar verwachting in april 2025 een bioscoop aan de Amsterdamse Houthavens aan de Koivistokade 2. Aan de Amsterdamse houthavens worden de nodige appartementencomplexen gebouwd en zijn veel creatieve bedrijven waaronder reclamebureaus gevestigd
[Review] Tessa Schalk (ZIGT) over de lancering van BRO Next
Op 21 maart 2024 zijn wij vanuit ZIGT naar de lancering van BRO Next geweest. Het buitenreclame-onderzoek dat onder toezicht van JIC BRO tot stand is gekomen. Een event voor iedereen die te maken heeft met buitenreclame.
Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
Kinepolis vertoont podcast in de bioscoop
Kinepolis Jaarbeurs Utrecht vertoont op 14 mei de live podcast Help I Sexted My Boss, uitgezonden vanuit London Palladium
Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet
[Box Office] Civil War komt binnen op nummer 1 | Week 15
Met vier premières deze week haalt Civil War het meeste weekend bezoekers binnen
Winnaar RTM Pitch aangekondigd en IFFR 2025 festivaldata bekend
De IFFR festivaldata zijn van donderdag 30 januari tot en met zondag 9 februari 2025. De RTM winnaar is Sharine Rijsenburg
Fitzroy en Smyle creëren sneeuwkunstwerk met Simon Beck in strijd tegen plastic
Dit kunstwerk zendt een urgente maatschappelijke boodschap over het maken van plasticvrije keuzes
Samsung lanceert (D)OOH TikTok-activatiecampagne
van schermen in treinstations en winkelcentra tot aan enorme billboards in grote steden als Amsterdam, Rotterdam, Brussel en Antwerpen.
Invasie voor Nederlandse bioscooprelease internationaal verkocht
De actiefilm Invasie is voor zijn release op 11 april 2024 verkocht aan meerdere landen
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Koningsdagcommercial voor Staatsloterij
Met deze campagne laat Staatsloterij zien dat vriendschap nog belangrijker is dan het winnen van een grote prijs