Tag Resultaten
[Dutch PR Awards 2024] Sarah Hagens over Hagens
Wij zijn Hagens, een onafhankelijk, strategisch en creatief PR-bureau. Gespecialiseerd in de marketing, culturele en corporate PR
[Dutch PR Awards 2024] Jacqueline Bosselaar over Het PR Bureau
Het PR Bureau is een full service Earned First Creative Agency
[Dutch PR Awards 2024] Natasja Gregorowitsch over TALK ABOUT
TALK ABOUT is een boetiek bureau voor corporate en lifestyle PR opgericht door Karen Baelde en Natasja Gregorowitsch
[Dutch PR Awards 2024] Matthijs Rutten over Hibou
HIBOU is een in 2018 opgericht datagedreven PR bureau dat zich als doel heeft gesteld de PR- en communicatiesector te veranderen
[Dutch PR Awards 2024] HvdM: 150 euro verdienen in 10 minuten?
Doordacht, helder en resultaatgericht. Dat is HvdM Public Relations. We zijn sterk in het ontwikkelen én uitvoeren van PR-campagnes met maatschappelijke impact
[Dutch PR Awards 2024] NewsLab: Staatsloterij Winbeleving Oudejaarsloterij
Elk jaar proberen we aan de vooravond van de jaarlijkse Oudejaarstrekking van Staatsloterij het gevoel van ‘winbeleving’ maximaal op te roepen
[Dutch PR Awards 2024] Fitzgerald: Fiom: vooroordelen en taboes rondom ongewenste zwangerschap
De organisatie staat voor het zelfbeschikkingsrecht van ongewenst zwangere vrouwen en biedt hen, en hun omgeving, onafhankelijke informatie
[Dutch PR Awards 2024] NewsLab: Purina Pet Talks
Gebaseerd op wetenschap en innovatie heeft Purina verschillende belangrijke marktinnovaties gecreëerd om concurrenten een stap voor te zijn
[Dutch PR Awards 2024] Cognito: Money20/20
Gebaseerd op wetenschap en innovatie heeft Purina verschillende belangrijke marktinnovaties gecreëerd om concurrenten een stap voor te zijn
[Dutch PR Awards 2024] José Woldring over The Media Nanny
The Media Nanny, een boutique PR-bureau dat wereldwijd opereert, heeft sinds 2010 een vooraanstaande rol in de muziek- en entertainmentindustrie
[Interview] Natasja Gregorowitsch (TALK ABOUT): altijd verbinding zoeken met PR
Marketing Report publiceert een reeks interviews met partners van Media Info Groep. Natasja Gregorowitsch is samen met Karen Baelde eigenaar van het pr-bureau TALK ABOUT vanuit het Brabantse Ulvenhout. We spreken haar over de wereld van pr en trends en ontwikkelingen
Beep for Help benoemt Charlotte Eggens tot Head of Marketing
Charlotte Eggens is per direct aangesteld als Head of Marketing van het niet-medische hulpplatform Beep for Help
[Dutch PR Awards 2024] HvdM Public Relations: De Snel Thuis-aanpak
Zorg ervoor dat binnen een half jaar 40 gemeenten interesse hebben in de betaalbare woningen uit de woningfabriek van Van Wijnen.
[Dutch PR Awards 2024] HIBOU: Drs Leenarts – geen betaalde maar verdiende aandacht met een duidelijke missie
De briefing vanuit Drs Leenarts was redelijk eenvoudig: door middel van PR autoriteit geven aan het merk
[Dutch PR Awards 2024] Fitzgerald: SIRE pr-campagne Vind je lichtpuntje en durf te hopen
De grote vraag voor veel bedrijven en organisaties anno 2024 is: hoe blijft je relevant wanneer de enige constante verandering is?
[Dutch PR Awards 2024] HIBOU: Het Nieuwe iDEAL
HIBOU is een datagedreven PR-bureau dat in 2018 is opgericht. Het doel: de PR- en communicatiesector vernieuwen.
[Dutch PR Awards 2024] Bijl PR: De Nationale Klimaatweek
De onderliggende doelen zijn tweeledig: het aanzetten van mensen tot duurzaam gedrag en het vergroten van eigenaarschap van de opgave.
[Dutch PR Awards 2024] Glasnost: Vodafone Memory Recall (Geef je telefoon een langer leven)
Als Creative Agency helpt Food Cabinet merken en organisaties impact te maken
[Dutch PR Awards 2024] Issuemakers: Introductie Nederlands influencerregister
Influencermarketing groeit: in budget, maar ook in verantwoordelijkheid. Reclame door influencers moet als reclame herkenbaar zijn.
[Dutch PR Awards 2024] Glasnost: Shared Shop van Vodafone Business
Vodafone Business vraagt Glasnost aan MKB-bedrijven te laten zien dat Vodafone Business hun partner voor vooruitgang is
[Dutch PR Awards 2024] Food Cabinet: Kvarøy – de revolutionaire kweekzalm
Als Creative Agency helpt Food Cabinet merken en organisaties impact te maken