[Interview] Herman Dummer over Dutch Media Week

Herman Dummer is programmamanager van Dutch Media Week, dat dit jaar plaatsvindt van 3 tot en met 9 oktober op verschillende locaties in Nederland met Beeld + Geluid op Media Park Hilversum als kloppend hart. 

Grote thema's

De grote thema's in het B2B programma zijn Innovatie (maandag), Business (dinsdag), Talent & Onderwijs (woensdag), Gaming (donderdag) en Journalistiek (vrijdag). 

Media Professionals

Herman Dummer is te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV: "Dutch Media Week richt zich zowel op consumenten als mediaprofessionals. Meeste aandacht is er voor de professionals. Voor hen hebben we een programma van maandag tot en met vrijdag - van 3 tot en met 7 oktober. Op 8 en 9 oktober organiseren wij de Dutch Media Week Experience Days - voorheen bekend onder de naam Open Studio Dagen - en die zijn er voor het grote publiek..."

Kijk dit boeiende interview hier:

www.dutchmediaweek.nl

Kijk ook:

[Interview] Wies Popa (Axioma) over creatie en contentmarketing

[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

[Interview] Cees Faes (Fightclub): Wij hebben een challenger brand-mentaliteit die we nooit kwijt willen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.