[JUMP! Retail] Thoughtful Thursday met GiG Hard Seltzer

Thoughtful Thursday is een wekelijkse webinar met gesprekken over retail. In samenwerking met JUMP! Retail worden verschillende gasten door Frank Quix en Ernst-Jan Smids geïnterviewd over de belangrijkste topics uit de boardroom van retailers, zijn inspirerende ondernemersverhalen te horen en worden actualiteiten besproken.  

Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Bob Ponsen, Founder van GiG Hard Seltzer

Drie jaar geleden kwamen Bob, samen met zijn broer Max, met het idee om hard seltzer te introduceren in Nederland Na uitgebreid testen, ontwikkelen en proberen was daar GiG Hard Seltzer. Tijdens de sessie vraagt Ernst-Jan Bob naar de boeiende reis die hij samen met zijn broer tot nu toe heeft doorgemaakt. Hoe is het allemaal begonnen? Wat heeft hen geïnspireerd om GiG Drinks te creëren?

Kijken kan ook via deze link

www.drinkgig.com

www.jumpretail.nl

Lees ook:

JUMP Retail ontwikkelt campagne Kinderboekenweek

14-10-2024 | 09:47:53
JUMP Retail maakte met het CPNB een campagne voor de Kinderboekenweek en die is te zien in vrijwel alle boekenwinkels.

JUMP Retail lanceert SPAR FoodClub-campagne

09-10-2024 | 15:56:47
Deze campagne presenteert de FoodClub als een plek binnen SPAR-winkels waar klanten terecht kunnen voor versbereide broodjes, tosti’s van The Tosti Club en pasta- en wokmaaltijden.

Xenos kiest na pitch voor JUMP Retail 

30-08-2024 | 08:27:00
De retailer zocht een bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept.

[Marketing Report TV] Ernst-Jan Smids (JUMP! RETAIL): Het vraagstuk is altijd leading

22-02-2024 | 11:59:00
Ernst-Jan Smids is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over het belang van het vraagstuk

[Column] Ernst Jan Smids: De oerkracht van ons vak

07-02-2024 | 13:05:00
Een momentopname van het jaar. En wat voor jaar? Of moet ik zeggen: In wat voor turbulente jaren bewegen we ons al even?


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.