Lukkien produceert special advertising Magnum voor Ad Alliance

Lukkien ontwikkelde een video die naadloos aansloot bij het Ad Alliance-concept waarbij Magnum de start van een commercial break markeert. Het was de uitdaging voor Lukkien om het product te koppelen aan het bankmoment en natuurlijk om de USP – het breken van de chocolade – mooi te benadrukken.

Jos Leene, creative director Audiovisual bij Lukkien: "Voor de start van de break hebben we realistische 3D-chocolade geanimeerd die mooi over de RTL-vormgeving heen druipt. Vanuit daar gaan we naar het live-action waar we uitkomen bij een stelletje dat zit te genieten op de bank onder het genot van een heerlijke Magnum Pint. Dit shot is met een snellere frame rate geschoten zodat we precies op het juiste moment het shot in een slow motion kunnen laten gaan. Het beeld op de tv is in post productie toegevoegd om exact de juiste timing te kunnen bepalen."

"Dit soort Special Advertising uitingen is, naast ons reguliere tv-commercial en online videocontentwerk, altijd super om te maken. Letterlijk ook even een break voor onze crew, de 3D animatie- en post productie-units. Talloze billboards, ident- spots en brand-promotions hebben we met RTL (nu Ad Alliance) al mogen maken voor evenzoveel mooie merken en het smaakt altijd nog naar meer."

Met dank aan:

Magnum: Nienke Hooghiemstra, Florentina Hoff en Migal Nieuwe-Weme | Ad Alliance: Lidwien Deuss, Robin Blitzblum, Jamilla Wolfswinkel, Esther Blom, Robert Noya en Merel Pikart | Mindshare: Mirte Huinink en Sherida Jansen

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com

Zie ook:

[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven
Lukkien Case: de grenzen van licht en donker verkennen voor Rituals
[Campagnes] Lukkien produceert tv-commercials voor Danone
[Campagnes] Campagnes: Lukkien super Suzuki in CGI

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.