[MarketingReport Radio] Marieke van Balen over AirFryday

Marieke van Balen is Marketing & Innovation Director Benelux bij snackmerk Van Geloven, bekend van onder meer Mora. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over de Mora-campagne rondom AirFryday.

Marieke van Balen: "Ik ben verantwoordelijk voor marketing en innovatie voor retail en de foodservicemarkt. Dat doen we met merken als Mora. Met Mora zijn we al langer actief met een assortiment dat geschikt is voor airfryer-bereiding. We willen daar verder in groeien en zien daar mogelijkheden voor bij de jongere doelgroep. Vrijdag is voor veel mensen de ideale snackdag. Die inzichten hebben we aan elkaar gekoppeld: je hebt de airfryer en de friday: toen ontstond AirFryday als lekkere en makkelijke start van het weekend."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 november 2022 terug:

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

Lees ook:

[Interview] Chiel den Otter over AirFryday-campagne Mora: iedereen heeft recht op een lekkere snack

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.