Sportlife en DCVF boosten samenwerking

De Combinatie van Factoren gaat de social content voor Sportlife creëren. Het Amsterdamse activatiebureau kwam na een pitch als winnaar uit de bus en gaat per direct aan de slag voor het kauwgommerk van Cloetta.

Cloetta was op zoek naar een partner om te helpen met strategie en creatie voor haar social kanalen. Na een kort pitchtraject kiest het merk hiermee voor een uitbreiding van de samenwerking met DCVF, dat binnen de Cloetta-familie al succesvol werkt in Travel Retail voor The Jelly Bean Factory.

Veronique Visser, brand manager van Sportlife: “In de pitch heeft DCVF laten zien het merk Sportlife te begrijpen en hoe we de kracht van Sportlife een rol kunnen geven op social. De merkessentie Unexpected Freshness werd dan ook op de juiste manier doorvertaald in verschillende contentlagen.”

Move Beyond Growth

Het binnenhalen van Sportlife is het eerste wapenfeit van DCVF sinds de recente herpositionering. Het bureau wil op een andere manier naar de markt kijken.

Sanne Demir, strateeg: “De economie is nu heel erg gefocust op groei. Wij spelen in op de transitie die gaande is, namelijk van groei naar waarde toevoegen. Wij willen bedrijven helpen met hun transitie, marketingcommunicatie en merkactivatie. Waarde is immers meer dan groei.”

Waarde toevoegen is voor De Combinatie van Factoren ook het uitgangspunt voor de socials van Sportlife. Door een transitie te maken van zenden naar meer betekenisvolle content voor de brede doelgroep. Om zo meer engagement te creëren met de volgers door het merk een relevante rol in hun leven te geven.

www.dcvf.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.