[De Belofte 2022] Mark Schoones over Meike Ondersteijn en Daryl Fransz

Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Mark Schoones, Co-Founder & Head of Strategy bij MIX.

  • Meike Ondersteijn, Head of Operations bij MIX. In dienst sinds februari 2022 (overgekomen van Samsung) Eindverantwoordelijk voor de operatie op je 26e; ga er maar aan staan. Zeker op een wiebelig startup-schip als MIX, is er zelfvertrouwen, kalmte en nauwkeurigheid nodig. Dat en meer vinden we als ondernemers bij Meike. Ze is de gedroomde operationeel leider van MIX en we hebben haar al in huis. Zonder haar dondert alles in elkaar. Reden genoeg voor een nominatie.
  • Daryl Fransz, sr. Creative bij MIX. In dienst sinds april 2021 (overgekomen van Jalt). Daryl is één van de meest veelbelovende reclamecreatieven waar we ooit mee mochten werken. Als werknemer nr. 2 bouwt hij mee aan de kern van ons bureau en was hij verantwoordelijk voor campagnes voor JD.com, BPD en Beeld & Geluid. Hij is altijd kritisch, werkt hard en heeft zoveel potentie dat we er jaloers op zijn. Daryl is de definitie van 'mensen aannemen die beter zijn dan jij'.

Over De Belofte 2022


De Belofte 2022
wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.

De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.

De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.

Iedereen mag mensen voordragen voor De Belofte 2022. De laatste dag dat dat kan, is op maandag 23 mei 2022

Stuur jouw voordracht(en) met motivatie van jouw keuze naar [email protected].

Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen

www.crossmediacongres.nl

www.resultrecruitment.nl


Lees ook:

[De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent

[De Belofte 2022] Thijs Jaski (Yune) over Ferdi Gökhan




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.