[De Belofte 2022] Jocelyne Pieterse over Jessica Rijnders, Julie Staneke en Senna Bleeker

Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Jocelyne Pieterse, Head of Talent Acquisition bij Publicis Groupe

  • Senna Bleeker, AV Consultant. Senna heeft zich in een zeer korte tijd ontwikkeld tot AV-specialist. Haar talent komt niet alleen naar voren bij de cijfermatige onderbouwing van televisie en radioplannen, maar lukt het haar ook om AV-strategieën op een heldere wijze te presenteren bij klanten. Op een zeer zelfverzekerde wijze is Senna een belangrijk onderdeel geworden van het team en voorzien we dat haar verdere ontwikkeling zal leiden tot een nog grotere meerwaarde voor onze klanten en organisatie.
  • Julie Staneke, SEO Consultant. Typerend voor Julie is het volgende voorbeeld. Ze begon als starter binnen het SEO team. Ze had na maand 1 al een SEO handboek gemaakt van 200 pagina's. Owned na ruim 1 jaar de grootste klanten op SEO en SEA en ze lopen met haar weg.
  • Jessica Rijnders, Digital Consultant. Leergierige en snel lerende dame die inmiddels van het hele digitale spectrum verdiepende kennis heeft. En daarnaast uitdagingen verwelkomt en innovatie als een belangrijk goed beschouwd

Over De Belofte 2022

De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.

De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.

De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.

Iedereen mag mensen voordragen voor De Belofte 2022. De laatste dag dat dat kan, is op maandag 23 mei 2022

Stuur jouw voordracht(en) met motivatie van jouw keuze naar [email protected].

Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen

www.crossmediacongres.nl

www.resultrecruitment.nl


Lees ook:

[De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent

[De Belofte 2022] Thijs Jaski (Yune) over Ferdi Gökhan




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.