[Case] DCVF steekt de SPARbecue aan!

De Combinatie van Factoren helpt SPAR al enkele jaren met haar positionering. De formule onderscheidt zich als gemakswinkel, in het dorp, in de stad, langs de snelweg, op het vakantiepark en op de universiteitscampus met een unieke combinatie van lekkere foodservice voor nu en makkelijke foodretail voor later. Deze zomer speelt SPAR met een 360-graden-campagne in op de spontane barbecue.

Uitdaging

Als de ultieme gemakswinkel wil SPAR net even verder gaan dan het standaard supermarktdomein door juist de spontane barbecue te faciliteren. Je weet wel, als de zon onverwacht gaat schijnen of als het verrassend gezellig is met je familie en vrienden in het park, in de tuin, op het strand of op de camping.

Insight

Juist als de zon in Nederland plotseling door de wolken heen prikt of als je vrienden spontaan langskomen, heb je de easy peasy service van SPAR hard nodig: grillklaar gekruid vlees, vis en vega en chillklaar gekoeld bier, wijn en fris. En vergeet de kant-en-klare sauzen, salades en stokbrood niet. Alles handig bij elkaar in de winkel of online bestellen en laten bezorgen.

De ACT-factor

Daarom introduceert DCVF een gloednieuw begrip dat alleen SPAR kan claimen: de SPARbecue! Dat is niet zomaar een BBQ, maar die spontane middag en avond met vrienden of familie met meer gezelligheid en minder hassle, waardoor je er nog nét wat extra van geniet. Geniet met gemak, volgens de pay-off van DCVF.

Middelen

Deze zomerse campagne kom je deze zomer overal tegen. Op tv en online, maar ook in outdoor, op de socials, in de folder en natuurlijk op de winkelvloer. SPARbecue ze!

www.spar.nl



Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.dcvf.nl


Lees ook:

[DCVF Case] De beste merkintroductie van 2021 overtreffen? That’s a graze idea!

[Case] DCVF ontwikkelt spoken word-campagne voor Waalhoven

[Column] Niels Braat: Winkelen – mijn post-lockdown teleurstelling

[Column] Michael van Kerkwijk: Je purpose kan de ijskast in

[Column] Sanne Demir: Op vakantie in de klimaatspagaat


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.