[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

Aart Lensink is oprichter en eigenaar van contentmarketing bureau LVB. In juni 2022 sloot LVB zich 27 jaar na oprichting aan bij iO. LVB is sponsor van Content Marketing | The Awards. Aart is te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV (becoming Marketing Report TV).

Aart Lensink: "Een interessante ontwikkeling is de integratie tussen reclame en content marketing. Merken gaan steeds meer werken vanuit één idee. Dus helden die je creëert op bijvoorbeeld YouTube kunnen ook terugkomen in televisiecommercials. Dat leidt tot toenemende samenwerking tussen reclame- en contentmarketingbureaus. Wij zijn daar klaar voor..."

Kijk dit boeiende interview hier:

www.lvb.nl
www.iodigital.com

Kijk ook:

[Interview] Cees Faes (Fightclub): Wij hebben een challenger brand-mentaliteit die we nooit kwijt willen

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

<figure style="outline: 0px !important; position: relative; box-sizing: inherit; padding: 0px; margin: 0px 0px 1em; clear: both; color: rgb(51, 51, 51); font-family: " helvetica="" neue",="" helvetica,="" arial,="" tahoma,="" sans-serif;="" font-size:="" 13px;="" font-style:="" normal;="" font-variant-ligatures:="" font-variant-caps:="" font-weight:="" 400;="" letter-spacing:="" orphans:="" 2;="" text-align:="" start;="" text-indent:="" 0px;="" text-transform:="" none;="" white-space:="" widows:="" word-spacing:="" -webkit-text-stroke-width:="" background-color:="" rgb(251,="" 251,="" 251);="" text-decoration-thickness:="" initial;="" text-decoration-style:="" text-decoration-color:="" initial;"="">

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv


Content Marketing | The Awards
vormen een grootse en feestelijke erkenning voor de beste contentmarketing cases, de beste expertise op gebied van creatie en distributie en de beste mensen en partijen in het vakgebied.

Binnen elk van de vijf award-categorieën wordt door de vakjury een Bronzen, Zilveren en Gouden Award toegekend. De beoordeling van de cases richt zich op de samenhang tussen briefing, strategie, aanpak en resultaten met substantiële aandacht voor consistentie en lange-termijn inzet die eigen is aan contentmarketing.

Je kunt tot en met 19 september inzenden voor Content Marketing | The Awards. Lees alles over The Award en hoe in te zenden op www.cmta.nl

 

Lees ook:

[CMTA] 1Camera: Samen leven volgens Achmea

[CMTA] Marcommit: HR in de spotlight

[CMTA] LBL Communicatie & Contentmarketing: Hier Kom Ik Graag

[CMTA] Wayne Parker Kent: Altijd ALDI

[CMTA] Airborne: De man met de rammelaars

 

Partners CMTA

<figure style="outline: 0px !important; position: relative; box-sizing: inherit; padding: 0px; margin: 0px 1em 1em; clear: both; color: rgb(51, 51, 51); font-family: " helvetica="" neue",="" helvetica,="" arial,="" tahoma,="" sans-serif;="" font-size:="" 13px;="" font-style:="" normal;="" font-variant-ligatures:="" font-variant-caps:="" font-weight:="" 400;="" letter-spacing:="" orphans:="" 2;="" text-align:="" start;="" text-indent:="" 0px;="" text-transform:="" none;="" white-space:="" widows:="" word-spacing:="" -webkit-text-stroke-width:="" background-color:="" rgb(251,="" 251,="" 251);="" text-decoration-thickness:="" initial;="" text-decoration-style:="" text-decoration-color:="" float:="" left;="" width:="" 164px;="" max-width:="" 164px;"=""> <figure style="outline: 0px !important; position: relative; box-sizing: inherit; padding: 0px; margin: 0px 1em 1em; clear: both; color: rgb(51, 51, 51); font-family: " helvetica="" neue",="" helvetica,="" arial,="" tahoma,="" sans-serif;="" font-size:="" 13px;="" font-style:="" normal;="" font-variant-ligatures:="" font-variant-caps:="" font-weight:="" 400;="" letter-spacing:="" orphans:="" 2;="" text-align:="" start;="" text-indent:="" 0px;="" text-transform:="" none;="" white-space:="" widows:="" word-spacing:="" -webkit-text-stroke-width:="" background-color:="" rgb(251,="" 251,="" 251);="" text-decoration-thickness:="" initial;="" text-decoration-style:="" text-decoration-color:="" width:="" 181px;="" max-width:="" float:="" left;"=""> <figure style="outline: 0px !important; position: relative; box-sizing: inherit; padding: 0px; margin: 0px 1em 1em; clear: both; color: rgb(51, 51, 51); font-family: " helvetica="" neue",="" helvetica,="" arial,="" tahoma,="" sans-serif;="" font-size:="" 13px;="" font-style:="" normal;="" font-variant-ligatures:="" font-variant-caps:="" font-weight:="" 400;="" letter-spacing:="" orphans:="" 2;="" text-align:="" start;="" text-indent:="" 0px;="" text-transform:="" none;="" white-space:="" widows:="" word-spacing:="" -webkit-text-stroke-width:="" background-color:="" rgb(251,="" 251,="" 251);="" text-decoration-thickness:="" initial;="" text-decoration-style:="" text-decoration-color:="" float:="" left;="" width:="" 164px;="" max-width:="" 164px;"="">

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.